Gå til innhold

Guide: AUX/iPod/USB til e38, e39, e46, e53, e85 osv.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

At lyden er kanon er vel å ta litt vel mye i. FM sender funker greit når bilen står stille. Kjør en lengre tur så vil du se at du må stadig inn å endre på kanalen du sender/lytter på. Og lyden er dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt det over 1 år, har aldri endret på kanalen. kjører på 87,9. eller jo har endret den en gang, da var jeg i Gøteborg. og skurringen kommer som regel ikke av frekvensen, det kommer av at du har for høy lyd på mobilen, sett den ned 2 hakk, så har du null skurring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Vil oppgradere telefonen i 97' E39. Er det bimmernav settene som gjelder? Er det mulighet for å spille musikk fra mobil i ny oppgradert docking i armlenet? Ønsker også å beholde cd-veksleren. Bør vel gå å koble seg inn bak dockinen å gå med en egen kabel til spilleren. Er det ikke noen mulighet for å koble seg inn på kassett spiller inngangen, istedet for cd-veksleren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kanskje eit dumt spørsmål. Men for oss som har tv modul i bilen(analog sådan og ubrukelig). Er der muligheter å koble seg inn på her med noko? Eller er det kun video og evt. digital tuner som vil bli godtatt? Tenker jo da å fjerne tv modulen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

h78cj7u739w21fr5nhdj.gif

Har denne i min e46 00' modell.

Har kikket rundt på forumet og på mange andre plasser, bla bavarian sound werks.

Har jeg mulighet for å koble til cdveksler på min, og da kunne bruke DICE Mediabridge? Eller noe lignende?

Flere jeg har sett som har det montert har nyere versjoner av Business CD, gjerne 02' og utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...