CrZyWiz Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Hei! Jeg har en buisness spiller i min e39 2003 og har kassettspiller uten cd-veksler. Noen som vet hvordan jeg får aux? Tar og imot tips til hatthylle høgtalere som passer originalt! Les første post.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Har tatt ut spilleren forran nå for og koble til aux, 2001mod e39 med cd veksler bak og kasett framme. Har lest første post men ledningen jeg har er vertfall feil.. Har ledninger innpå 1,2,3,4 og 8. Og kun en er hvit.. Hva kapper jeg av og monterer aux innpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 Det virker som om det er forskjell her fra modell til modell, så om du finner ut dette (bør være enkelt å Google), skal jeg skrive det inn i første innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Ja mulig det, men hvordan får jeg aux da:p? Har lagt opp kabelen og skrudd alt på plass så håper virkelig det Går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 Du finner ut hvilke tre ledninger som går til CD-veksleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Hvordan finner jeg ut det? Er ikke samme fargene, bak ved cd veksler som fremme ved spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 25, 2013 Forfatter Share Skrevet November 25, 2013 Internett er et godt sted å begynne. Er du sikker på du ser på riktig kontakt? Det er somregel den til venstre nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Har sett på begge kontakter bak på cd veksler, og på den ene kontakten fremme med spiller, men finner ikke igjen samme fargene, finner igjen hvit/gul og brun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Har googlet litt men finner kun måter og koble til bak på cd veksler..:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Eh, er nok jeg som har tenkt feil.. Rekner med det er kasettspiller som må ut? Tok bare ut disp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 25, 2013 Forfatter Share Skrevet November 25, 2013 Ja, det vil nok være en fordel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rn0ne Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 noen som vet prisen på denne kabelen ? 65 12 0 153 501 (e46 uten navigasjon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Prisen kan du sjekke selv på nettsidene til GS eller Koed. bj0rn0ne reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rn0ne Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 kikket på gs men fant den ikke :\ , så får vel se på koed da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Du må lime delenummeret inn i handlekurven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå