Gå til innhold

Solgt!

matsi
 Share

Anbefalte innlegg

Ser sykt mye bedre ut når man får på dobbelstussene, det er liksom prikken over Ien synes jeg :D Betyr sikkert ikke allverden for de fleste men jeg henger meg opp i slike detaljer :wink:

Lekker og gjennomført bil, E92 blir aldri feil 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I like måte sveigis. Alltid morro å treffe bimmers folk :)

Ja Fredrik, dobbel stuss var virkelig det som manglet :D er meget fornøyd med utseende nå.. Men lyden er liten dessverre :|

Men skal prøve å fjerne mellom potta, så hvis ikke det blir bra blir den bare montert igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer egentlig å ta av lykte filmen å bytte med smoked, å så få tak i led pærer til AE ringene og tåkelys :P har en liten beskjeden bestilling fra ebay på vei.. Så kanskje det blir en liten ny look over det hele :D

Har foresten hatt bilen på service i dag :D

både deilig og slankende for lommeboka :?

Så da er motorolje og oljefilter, bremsevæske, mikrofilter, luftfilter og tennplugger byttet :) + at de feilsøkte på en feilmelding jeg hadde.. Men de fant ingenting galt så da bare nullstillte de den.. De trodde det bare var en ABS føler uansett så..

Fikk meld om antispinn, dekktrykk og håndbrekk symbolet samtidig.. :| men er visst i orden nå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om folk her har peil.. Jeg har litt knirke lyder i bilen.. Høres ut som det kommer forfra.. Jeg mistenker selv topplagrene..

Det er litt som en gummi gnissing.. :?

Isåfall hvis det er topplagere, så lurer jeg om noen vet hvor jeg kan kjøpe bedere topplagere enn de originale.. (Men de må være sånn at de passer fjørene som er konkave, som msport fjørene da.)

Men hvis noen har peil på hva det eventuelt kan være, setter jeg pris på hjelp.. Er så irriterende å høre på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...