evovrs Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Det er helt utrolig hva folk gjør med disse bilene http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31047279 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31070709 EU .Gujkent NÅÅÅÅ 1993 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31068646 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 kreativ løsning på IC'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 kreativ løsning på IC'n Det der er vel heller en IH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 kreativ løsning på IC'n hahaha sykeste jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Løsninga der er vel dog i samme stil som Dalbäcks 1000HK+ golf V med radiator'n bak som må suge til seg luft som bilen samtidig prøver å kjøre ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 kreativ løsning på IC'n Det der er vel heller en IH er helt sykt hva folk gjør, Løp og kjøp denne bilen til 75000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Mulig det er pga. dårlig smak noen ganger. Men syns det er positivt at noen ønsker en E36 litt annerledes enn det alle andre har. Husk at det er veldig mange E36`ere som har helt orginalt utseende og de fleste skal absolutt ha M3 utseende. Når de da tenker på hva de skal gjøre med den så er det for mange veldig vanskelig å se det for seg før den er ferdig. Ikke sikkert de synes det blir bra selv heller etterpå. Det er noen som får det til, og kanskje har noen av de litt flaks også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Kan vel fort ha noe å si at det er mulig å skaffe seg en E36 for konfirmasjonspengene for tiden. Lett å gå på en smell når man er ny i faget og strengt tatt ikke helt vet hva man driver med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Kan vel fort ha noe å si at det er mulig å skaffe seg en E36 for konfirmasjonspengene for tiden. Lett å gå på en smell når man er ny i faget og strengt tatt ikke helt vet hva man driver med Tror du har et godt poeng der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Husk at det er veldig mange E36`ere som har helt orginalt utseende... Er det? Bortsett fra min egen så er det veeeeeldig sjelden jeg ser en original E36. De fleste er horet opp på en eller annen åndsvak måte. Nei. Vil man ha en spesiell E36 i dag så beholder man den original og urørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Kan vel fort ha noe å si at det er mulig å skaffe seg en E36 for konfirmasjonspengene for tiden. Lett å gå på en smell når man er ny i faget og strengt tatt ikke helt vet hva man driver med Tror du har et godt poeng der. +1... Ja... vi har vel alle hatt en bil eller to som ved ettertanke var litt vel hårete, men du verden så morsomt det var da det sto på som verst. Det er sjelden at man ser godt voksne folk med skikkelige boyracere. Det er liksom slutt med raggarstilen de aller fleste stedene, men vi har en lokal pensjonist med sixpence i området her som stadig lufter Kadetten som om han skulle være 18 år gammel. Godbilen blir tynt skikkelig på gearene og det skriker lett fra dekkene når han runder hjørnet til den lokale Brugsen (den lokale kjøpmannen)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Er jo en del forferdelige alternativ tilgjengelig til E36 da, hva eksteriør angår.. Samt mye billige alternativ, som vanligvis er usedvanlige stygge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Har lurt på det samme! særlig E36, Honda Civic fra midten av 90 tallet og Golf 3 er biler som oftes ser helt jævlige ut! Men det har nok noe med at disse er billige og typiske første biler men likevel, det er helt utrolig å dårlig og harry smak noen 18 åring har! Jeg skal ikke snakke så høyt selvsagt, min korte bilhistorie begrenser seg for det meste til dønn orginale pensjonistbiler! Min første bil, en 02 Passat var ikke så veldig spennende annet enn at den hadde en småkjapp bensinturbo! Bortesett ifra det og 18" så kunne den godt ha vært eid av en pensjonist, men jeg digga bilen som den var! Orginal og fin! Den blei forøvig solgt til en pensjonist da jeg bytta den inn i en E39! Menmen! Vi er heldigvis ikke like alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Husk at det er veldig mange E36`ere som har helt orginalt utseende... Er det? Bortsett fra min egen så er det veeeeeldig sjelden jeg ser en original E36. De fleste er horet opp på en eller annen åndsvak måte. Nei. Vil man ha en spesiell E36 i dag så beholder man den original og urørt. Som oftest penest det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Husk at det er veldig mange E36`ere som har helt orginalt utseende... Er det? Bortsett fra min egen så er det veeeeeldig sjelden jeg ser en original E36. De fleste er horet opp på en eller annen åndsvak måte. Nei. Vil man ha en spesiell E36 i dag så beholder man den original og urørt. Som oftest penest det Jeg er helt enig, men så er jeg også eldre enn 18x2 år. Jeg har ennå til gode å treffe på en 18 åring som vil ha en helt original E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå