Bmweee Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Nei, ikke min smak heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan T Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Perfekt pynt til jul eller nytt år )) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 i said to my self.....WHAT THE FUCK!!!!! Hehe! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Tror nok den er bedre i virkeligheten enn på bildet. Det stråler for mye på bildet ditt. Syns det er kjekt med noen små detaljer som er litt annerledes jeg men kanskje dette blir litt for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Hadde vært kulere om BMW bokstavene var lyst opp tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thord Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Hadde sikkert vært kult på en audi. rhrhrh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Er sikkert pene In real life, men vet ikke om dette var noe for meg... Om det er din egen bil; kan ikke du ta dagslysbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Ta noen ordentlige bilder, har trua jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Tror du skal ta det litt rolig med den LSDen jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Ett ord.... Harry..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Skal en ha led noen plass , må det gjøres skikkelig . . . . http://www.youtube.com/watch?v=2XyV6Dst ... r_embedded . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Skal en ha led noen plass , må det gjøres skikkelig . . . . http://www.youtube.com/watch?v=2XyV6Dst ... r_embedded . haha sykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Det var en som viste et bilde her inne for ca en mnd siden. Der var det rødt lys som lyste BMW under merke. Det virket litt mere anonymt og var ganske kjekt. Vet ikke hvor jeg selv skulle plassert det men tror nok det passer til noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 synes faktisk det ikke var så galt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Hadde vært kulere om BMW bokstavene var lyst opp tror jeg... Skulle lyst opp hele rondellen og ikke rundt. To stk til meg takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå