Thundercoil Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Se der ja! Gjorde seg med M-pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Så dere interiøret på M-pakken? Fytti, det rattet var helt futuristisk rått! Her snakker vi saftig interiør, helt annet enn E90 som virker plastic fantastic nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Bedre kan det ikke bli! Elegant og agressiv på en gang, bra jobba BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Så dere interiøret på M-pakken? Fytti, det rattet var helt futuristisk rått!Her snakker vi saftig interiør, helt annet enn E90 som virker plastic fantastic nå... Så litt likar ut med M-pakke ja Hvor finner du bilder av interiøret? Fant ingenting på Facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Så dere interiøret på M-pakken? Fytti, det rattet var helt futuristisk rått!Her snakker vi saftig interiør, helt annet enn E90 som virker plastic fantastic nå... Så litt likar ut med M-pakke ja Hvor finner du bilder av interiøret? Fant ingenting på Facebook. Bilde 32 (av 102) på linken Jørgen Lie la ut (http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 056&type=1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Så dere interiøret på M-pakken? Fytti, det rattet var helt futuristisk rått!Her snakker vi saftig interiør, helt annet enn E90 som virker plastic fantastic nå... Så litt likar ut med M-pakke ja Hvor finner du bilder av interiøret? Fant ingenting på Facebook. Bilde 32 (av 102) på linken Jørgen Lie la ut (http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 056&type=1) Holy sweet flyin` fuck! Der var jo litt bedre bilder enn det jeg har sett tidligere i dag. Jeg er klar for f30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Video: http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... ealed.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Flott bil, men jeg sliter litt med lyktene. La ut en mod i photoshop-tråden. Bedre eller verre? http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=35817&start=2100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Likte bilen fra alle vinkler utenom rett fra siden. Ser ut som fronten har seget Likte godt interiøret. Stilig med slik asymmetrisk midtkonsoll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Fett, håper den blir stor nok til at jeg kan gå til 3-serie neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Dette ser jo ganske sexy ut da (og klart en evolusjon på E90 temaet)... og endelig er vi tilbake til et klassisk instrumentpanel igjen (som klart er tilbake til E46)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Likte godt interiøret. Stilig med slik asymmetrisk midtkonsoll. Hmmm... bare lureri... liksom klassisk førerorientert uten å egentlig være det. Smart designtriks though... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Wow! Liker det jeg ser!! Dessverre må en til Audi for å få det klassiske førerorienterte BMW-interiøret nå om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Likte bilen fra alle vinkler utenom rett fra siden. Ser ut som fronten har seget Må si meg enig med StigJ her altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Synes og det var noe litt merkelig med den siste knekken på panseret. Ser ut som ei sjikkelig romslig kjærring har satt seg der. Ellers var det jo en veldig pen bil. Tror nok denne kommer til å selge godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå