Saltkjelen Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Dette var en lekker modell, men det ser ut til at luxury-utgaven blir et must når man ser hvordan sammensetningen av sport/M-sport interiøret er. Det er faktisk ikke til å tro at det beige og det sorte interiøret er av samme sort.. Syntes fronten tar seg svært bra ut både med M-tech og standard fangere.. Syntes forøvrig at det er merkelig av BMW å ikke kjøre på med LED blinklys foran og bak slik som E9x LCI har, men dette er vel gjort bevisst mht. F3x LCI.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Noe som irriterer meg litt er at de nå kaller bilene for Luxury, Sport og Modern! Hvorfor kunne de ikke bare fortsette med "vanlig" og M-sport, hvorfor skal de gjøre det så jævlig vanskelig! Luxury, Sport og Modern høres ut som noe Mitsubishi kunne kommet med på 90 tallet for i mine ører høres det veldig jalla ut!: Helt enig, hakket før "Deluxe" edition. Dette kunne de spart seg. Men en vakker bil har de laget! Noen som vet når touringen skal komme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Haha, man må jo være blind for ikke å trekke paralleller i fra E30 og M-tech2 rattet! Enig, men dessverre så er det M-Tech 1 rattet som er det virkelig fine rattet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 ":388vpwm2]Er enig med deg at det er litt vel mye e90 på midten av bilen. De kunne vært LITT mer spenstige der. Det er iallefall bekreftet at BMW følger en slags parvis evolusjon når det gjelder 3-serien: E21/E30, E36/46 og E90/F30. Akkurat som E30 og E46 er forbedret på alle måter i forhold til hhv. E21 og E36... er F30 åpenbart forbedret i forhold til E90 uten å være fullstendig et oppgjør med E90. E36 og E90 var derimot helt klart noe helt nytt i forhold til hhv. E30 og E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Et stort steg fremover for 3-serien. Interiøret ser meget flott ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Ja fredrik, blir det en F30 316i sportsautomat? Akkurat passe stor, og med en sprek turbomotor. Synes det er på tide du slutter sirkelen og går tilbake til bensin nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Ja fredrik, blir det en F30 316i sportsautomat? Akkurat passe stor, og med en sprek turbomotor.Synes det er på tide du slutter sirkelen og går tilbake til bensin nå Hehehe... det synes jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Dessuten kler den sikkert 15" skikkelig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 står på min bestillingsliste;) har allerede forhåndsbestilt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 ":b0arnmwb]Dessuten kler den sikkert 15" skikkelig godt Hmmm... dette tenkte jeg ikke på i farten... og jeg som trives så godt med 15" dekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2011 står på min bestillingsliste;) har allerede forhåndsbestilt:D 320d eller? Manuelt? Grattis (: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Hmm, kunne tenkt meg å sett coupèen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 står på min bestillingsliste;) har allerede forhåndsbestilt:D 320d eller? Manuelt? Grattis (: 320d ja:) M sport manuell. i denne fargen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Konge ^^ Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 dessverre så er det M-Tech 1 rattet som er det virkelig fine rattet... Ikke noe dessverre det, vel? Det rattet kunne jeg ha tenkt meg å ha hengende på veggen hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå