Gå til innhold

Nye BMW 3-serie F30 - offisielle bilder.

noekult
 Share

Anbefalte innlegg

Det stemmer ikke helt at BMW har slanket bilene sine. De eser ut som en sulten amerikaner, generasjon for generasjon...

Vekt for E90 320d er 1425kg, mens den nyeste 320d veier 1495kg.

Har man virkelig bruk for 8-trinns girkasse??

Jeg synes 6-trinns manuell er mer enn nok, og på aktiv landeveikjøring holder det lenge med 5-trinns manuell.

Mtp kjøreglede føler jeg at tyske bilprodusenter er på vei ut i ørkenen. "Less is more". Man trenger ikke haugevis av smått idiotiske kvasinyheter som ikke tilfører noen reele kvaliteter, bare mange flere knapper, menyer og isolering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg likte ikke E46 i begynnelsen, men nå mener jeg at det er et av mest vellykkede designene gjennom tidene. E90 var direkte stygg de første gangene jeg betraktet den, men nå ser jeg hvor flott den er. F10 var rett og slett kjeeedelig den første tiden, men nå synes jeg den er noe av det penere som har kommet ut av en fabrikk. Jeg synes F30 har en ubegripelig stygg front, men om noen dager, måneder eller år så ser jeg forhåpentligvis hvor ufattelig tøff den egentlig er.

En drøy måned skulle det ta. Nå ser jeg hvor tøff F30 egentlig er. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke E46 i begynnelsen, men nå mener jeg at det er et av mest vellykkede designene gjennom tidene. E90 var direkte stygg de første gangene jeg betraktet den, men nå ser jeg hvor flott den er. F10 var rett og slett kjeeedelig den første tiden, men nå synes jeg den er noe av det penere som har kommet ut av en fabrikk. Jeg synes F30 har en ubegripelig stygg front, men om noen dager, måneder eller år så ser jeg forhåpentligvis hvor ufattelig tøff den egentlig er.

En drøy måned skulle det ta. Nå ser jeg hvor tøff F30 egentlig er. :D

Dette beviser at BMW har gjort det riktig ;) Et design skal vokse på den enkelte! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Det stemmer ikke helt at BMW har slanket bilene sine. De eser ut som en sulten amerikaner, generasjon for generasjon...

Vekt for E90 320d er 1425kg, mens den nyeste 320d veier 1495kg.

Har man virkelig bruk for 8-trinns girkasse??

Jeg synes 6-trinns manuell er mer enn nok, og på aktiv landeveikjøring holder det lenge med 5-trinns manuell.

Mtp kjøreglede føler jeg at tyske bilprodusenter er på vei ut i ørkenen. "Less is more". Man trenger ikke haugevis av smått idiotiske kvasinyheter som ikke tilfører noen reele kvaliteter, bare mange flere knapper, menyer og isolering.

eg har lest at dei har økt størrelsen men samtidig fått vekten litt ned for å øke sportsligheten.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...