Werther Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Det stemmer ikke helt at BMW har slanket bilene sine. De eser ut som en sulten amerikaner, generasjon for generasjon... Vekt for E90 320d er 1425kg, mens den nyeste 320d veier 1495kg. Har man virkelig bruk for 8-trinns girkasse?? Jeg synes 6-trinns manuell er mer enn nok, og på aktiv landeveikjøring holder det lenge med 5-trinns manuell. Mtp kjøreglede føler jeg at tyske bilprodusenter er på vei ut i ørkenen. "Less is more". Man trenger ikke haugevis av smått idiotiske kvasinyheter som ikke tilfører noen reele kvaliteter, bare mange flere knapper, menyer og isolering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Kunne ikke sagt meg mer enig Werther. Ville uten tvil heller hatt en E90 330i manuell med 272 hester som hverdagsbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Er det sluppet en norsk prisliste for f30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Ikke som jeg vet. Men i UK ligger den nye £2000 over gamle E90 sedan. Så kanskje ikke en vannvittig prisøkning i vente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Ja det er sluppet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Korr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Hos din lokale forhandler om det har kommet på nett enda tør jeg ikke svare på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ess Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Jeg likte ikke E46 i begynnelsen, men nå mener jeg at det er et av mest vellykkede designene gjennom tidene. E90 var direkte stygg de første gangene jeg betraktet den, men nå ser jeg hvor flott den er. F10 var rett og slett kjeeedelig den første tiden, men nå synes jeg den er noe av det penere som har kommet ut av en fabrikk. Jeg synes F30 har en ubegripelig stygg front, men om noen dager, måneder eller år så ser jeg forhåpentligvis hvor ufattelig tøff den egentlig er. En drøy måned skulle det ta. Nå ser jeg hvor tøff F30 egentlig er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Jeg likte ikke E46 i begynnelsen, men nå mener jeg at det er et av mest vellykkede designene gjennom tidene. E90 var direkte stygg de første gangene jeg betraktet den, men nå ser jeg hvor flott den er. F10 var rett og slett kjeeedelig den første tiden, men nå synes jeg den er noe av det penere som har kommet ut av en fabrikk. Jeg synes F30 har en ubegripelig stygg front, men om noen dager, måneder eller år så ser jeg forhåpentligvis hvor ufattelig tøff den egentlig er. En drøy måned skulle det ta. Nå ser jeg hvor tøff F30 egentlig er. Dette beviser at BMW har gjort det riktig Et design skal vokse på den enkelte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 F30 blir den første bilen jeg kommer til å bestille ny... Du får det rett og slett ikke bedre Edit: Om noen skulle tenke: http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=612947 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Det stemmer ikke helt at BMW har slanket bilene sine. De eser ut som en sulten amerikaner, generasjon for generasjon...Vekt for E90 320d er 1425kg, mens den nyeste 320d veier 1495kg. Har man virkelig bruk for 8-trinns girkasse?? Jeg synes 6-trinns manuell er mer enn nok, og på aktiv landeveikjøring holder det lenge med 5-trinns manuell. Mtp kjøreglede føler jeg at tyske bilprodusenter er på vei ut i ørkenen. "Less is more". Man trenger ikke haugevis av smått idiotiske kvasinyheter som ikke tilfører noen reele kvaliteter, bare mange flere knapper, menyer og isolering. eg har lest at dei har økt størrelsen men samtidig fått vekten litt ned for å øke sportsligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 F30 blir den første bilen jeg kommer til å bestille ny... Du får det rett og slett ikke bedre Tøft Hva slags motor blir det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 Blir nok enten 320i eller 325i, men det blir ikke før om minst et år uansett. M-pakken er et must og den kommer jo ikke før til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 Blir nok enten 320i eller 325i, men det blir ikke før om minst et år uansett. M-pakken er et must og den kommer jo ikke før til sommeren. Blir sikkert en artig bil, M-sport er absolutt et must Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Elsker den nye 5serien og 3serien skuffer heller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå