Lennyzcoupe Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Leppen på plass:[ Bilde ] Takk for bestillingshjelp Lassen! Gleder meg til å se den, og ikke minst få den på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Da har jeg fått leppe på Z`en å steike så bra det blei. Eneste er at den begynner å bli litt lav, nå må man tenke før men kjører... Den er den ca 3/4 iPhone over bakken... Lite å klage på når det kom til passformen på leppen. Må si meg meget positivt overasket! Eneste er at den er litt "kort" slik at den ikke flukter helt med hjulbrønnen. Ellers var den helt super! Leppen Prøvemontering Nesten ingen tilpassing, laget plass til en skrue som allerede var under fangeren. Det var alt. Resultat Høyde, målt i iPhoner RoyalFitment VIDEO! https://vimeo.com/65836893 Fartshump... Dette ble meget oppegående! Stor takk til FrodeD for monteringshjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Ser veldig bra ut.. Ser ut som vi kommer til å sloss om hvem som skraper mest på turen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Ser hvem som tar bilder og hvem som monterer ja. Edit: Leppa ble veldig bra, btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Ser veldig bra ut.. Ser ut som vi kommer til å sloss om hvem som skraper mest på turen.. Takk! Superførnøyd! Ja, jo. Håper du vinner Ser hvem som tar bilder og hvem som monterer ja. Edit: Leppa ble veldig bra, btw! Men steike så bra bildene ble! Takk igjen Frode. Ble ikke så verst nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 leppe senk er juks trenger ikke leppe visst du senker nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Tja, ble hvertfall litt mer aggressivt utseende.. Lennart skraper, den fartshumpen er mye brattere enn den ser ut: https://vimeo.com/65836893 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Ble tøff med leppe:-) Feigt å bruke longphone da:-P selv artic trucks har sjangs da:-) hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Jeg har aldri vært en veldig stor fan av første generasjon Z4, men din bil er veldig fin, og den leppa gjorde seg! Tror kanskje jeg må se gjennom hele tråden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Nice Takk leppe senk er juks trenger ikke leppe visst du senker nok! Hehe. Ja, jo. Ser hvor du vil. Men må si meg fornøyd uansett Tja, ble hvertfall litt mer aggressivt utseende..Lennart skraper, den fartshumpen er mye brattere enn den ser ut: https://vimeo.com/65836893 Hehe. Hehe, kommer til å bli utfordrerne dette her! Ble tøff med leppe:-) Feigt å bruke longphone da:-P selv artic trucks har sjangs da:-) hihi Målte lippen til 7,3 cm over bakken Må koste vekk den grove grusen i overgangen fra flatt til bakken opp til huset. Vist ikke subber jeg. Jeg har aldri vært en veldig stor fan av første generasjon Z4, men din bil er veldig fin, og den leppa gjorde seg! Tror kanskje jeg må se gjennom hele tråden din Er vel muligens et design man må gå seg litt til. Takk for det. Ja den ble knallfin. Bare til å lese Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Takker for at du er prøvekanin For å være helt ærlig så likte jeg den ikke. Synes den ble for trefjøl-aktig på endene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Får ikke helt inntrykket på bilder. Men er jo alltid en smakssak. Jeg er vertfall grisefornøyd. Den blir på så lenge den er fin vertfall for nå ble fronten LAV... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Bilen såg mye bedre ut med lippen! Men mener fortsatt lippe er fyfy generelt sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 7,3 cm til leppe? Kjører du offroader? Jeg har nesten 1,5 finger mellom asfalt og flapsene foran og nesten 5cm til travers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå