Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden

HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Jaja, men han sa det gikk å kjøre med den "glitchen" også, men det er jo ikke sant, er jo kun oppe på det platået det går.

Jeg liker best å drifte med E36 M3 :P Saleen S7 er nydelig å drifte med faktisk, pga den er så lang og har mye motor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par e36 m3'er som har tjent inn sin del cr for å si det sånn. Tror det morsomeste løpet jeg har hatt med en av de må være high speed drifting på ringen mot yngvejos! Ellers så holdt jeg på med et drift tune til e36 som jeg aldri gjorde ferdig, kanskje jeg skal få gjort det.. E36 er veldig god og balansert bil til drifting, ingen tvil. Men det er fullt i uortodokse biler å bruke som jeg enda ikke har testet, så blir nok en stund før jeg eventuelt slår meg til ro med e36'n igjen :P

EDIT: Om noen spiller nå og har lyst å ta et par runder med en rusten adivass så add med! navnet er selvsagt adivass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hvertfall fått svar på det jeg lurer på :)

Da er det bare en glitch som jeg også sikkert får til etterhvert :)

bad_ip : side 25 og 26 er det noen som har prøvd det, jeg har også bestilt det, og håper jeg får det fortest mulig når det blir slipt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har Fanatec som kan svare meg på følgende?

På gt3 clubsport pedalene så er det ett kretskort, som har tilkobling for Handbrake.

Eget stikk som er lagt klart.

HVIS jeg kobler i ett riktig stikk der og kobler det mot den sekvensielle girspaken.

Vil dette funke som håndbrekk i forza da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er liste over alle bilene og hva man kan gjøre med de.

http://www.pez2k.net/horizon/

Færre biler og mods enn i Forza 4 så kommer til å fortsette å spille Forza 4 av og til. Blir spennende å se hvor mye man kan trimme osv. Håper man kan lage like ville biler som i 4ern. :shock:

Og bilder: http://www.igcd.net/game.php?id=1000009 ... width=1366

Fikk melding fra Spaceworld om at spillet mitt er sendt i dag. Skal egentlig ikke ha det før 26. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blande følelser etter demoen, føler det blir litt mer NFS ish...

Og drifting var jo latterlig lett... :(

Men blir jo litt kult med free run da, hadde jo vært prikken over i'en om man kunne spacet felger ut, senket litt mer da og litt mer kjente felger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blande følelser etter demoen, føler det blir litt mer NFS ish...

Og drifting var jo latterlig lett... :(

Men blir jo litt kult med free run da, hadde jo vært prikken over i'en om man kunne spacet felger ut, senket litt mer da og litt mer kjente felger! :)

Litt arkadefølelse er det ja. Sikkert for å passe et større publikum enn Forza 4 som er litt "nerdete". Syns spillene utfyller hverandre fint jeg :wink:

Finnes mange spill som har flere felg/senk-muligheter enn Forza-spillene (midnight club, nfs osv) men disse faller dessverre igjennom på mye annet.

Men burde absolutt hatt større fokus på felger og senk da dette er en relativt viktig del av bilkulturen (som dette spillet fokuserer på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg aldri vært noe fan av nfs siden underground 2, da disse var mest realistisk på den tiden, og at du kunne style de og sånn. de nyere nfs spillene har noe sykt med grafikk men ræææva "handling" på bilene.

har likt forza fra dag 1, og tar alltid av alle hjelpemidler for å kjenne bilen, utenom de pilene. (prøvde demoen) var slik Jeg ønsket at nfs spillene kunne være, så Jeg syntes at forza har klart det ;) underholdende!

når det gjelder tuningmuligheter så blir vel aldri folk helt fornøyd, noen vil justere frontspoileren 5 grader ned og ha 10 mm med dekkside, ser selv det hadde blitt kult men når 100 tusen folk har en ting de vil ha med i spillet blir det noen kompromiss ;)

spillet minnet meg på hvorfor jeg ikke liker annet en utseende og lyden på gamle AM cars :P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...