Arild91 Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Hei! Eg skulle montere Xenon i grøftelysene på min e39. Når de var motert og eg skulle prøve så begynner de bare og blitse men med vanlige halogen pærer så fungerer det helt fint. Noen som vet hva som kan gjøre dette? mvh arild
Haug530D Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Ledningsnettet som ikke har nok kapasitet til det, har samme problemet på min, det du må gjøre er å kople ledninger fra batteriet eller noe og kople inn ett rele som gir styrestrøm fra det orginale ledningsnettet til grøftelysene.
Arild91 Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2011 Nei de er uten canbus:-) takk for tipset Haug:-)
Arild91 Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2011 Men du Hauge? Bare lurte på en ting. Xenon pærene skal jo trekke mindre strøm enn halogen pærene. Hvorfor unker det ikke da når du snakker om kapasitet?
sufii Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Kan også være dårlig kontakt i kablene. Så prøv å lodde ledningene sammen, det fungerte bedre for meg. Men de blinker hos meg også, men det kommer og går.
Spankus Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Men du Hauge? Bare lurte på en ting. Xenon pærene skal jo trekke mindre strøm enn halogen pærene. Hvorfor unker det ikke da når du snakker om kapasitet? Bruker mye strøm når de skal "startes"
Haug530D Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Men du Hauge? Bare lurte på en ting. Xenon pærene skal jo trekke mindre strøm enn halogen pærene. Hvorfor unker det ikke da når du snakker om kapasitet? Bruker mye strøm når de skal "startes" Ikke mye strøm, men høy spenning. Ja Xenon pærene bruker mindre strøm når de står på, hvorfor det er sånn med ledningsnettet vet jeg ikke, men jeg leste om det i ett Amerikansk Bmw forum, det var også en som hadde prøvd med 10 forskjellige Xenon sett og fikk de samme problemene, selv har jeg prøv med 3 forskjellige typer motstander (Xenon fix), der alle hadde samme motstand men fikk fortsatt problemer med blinking i tilegg til at Nærlys og/eller fjernlys ville skru seg av. Har Xenon i både nær/fjern og grøftelys.
Arild91 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2011 No har eg tilogmed prøvd å sette i led pærer og de begynner også å blinke?
Alpejohn Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Jeg har også xenon i grøftelysa mine, da jeg først prøvde uten feilmeldings fjerner, så ville bare det ene tenne (skjedde samme på fjærnlysa mine), men etter jeg monterte feilmeldings fjerner så funker dem fint. Har dog siste året (spes når det er kaldt) hatt problem med at det ene ikke altid tenner, men slår jeg av og på et par ganger så kommer det. Dette er et billig kit fra VVME.com. Men bortsett fra det funker det helt fint på orginale ledninger
Haug530D Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Jeg har også xenon i grøftelysa mine, da jeg først prøvde uten feilmeldings fjerner, så ville bare det ene tenne (skjedde samme på fjærnlysa mine), men etter jeg monterte feilmeldings fjerner så funker dem fint. Har dog siste året (spes når det er kaldt) hatt problem med at det ene ikke altid tenner, men slår jeg av og på et par ganger så kommer det.Dette er et billig kit fra VVME.com. Men bortsett fra det funker det helt fint på orginale ledninger Hvilken motstander har du kjøpt? har selv litt problemer med å få på nærlysene når det er kaldt ute, må starte bilen før jeg slår de på (Orginalt Bmw)
Alpejohn Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Jeg har også xenon i grøftelysa mine, da jeg først prøvde uten feilmeldings fjerner, så ville bare det ene tenne (skjedde samme på fjærnlysa mine), men etter jeg monterte feilmeldings fjerner så funker dem fint. Har dog siste året (spes når det er kaldt) hatt problem med at det ene ikke altid tenner, men slår jeg av og på et par ganger så kommer det.Dette er et billig kit fra VVME.com. Men bortsett fra det funker det helt fint på orginale ledninger Hvilken motstander har du kjøpt? har selv litt problemer med å få på nærlysene når det er kaldt ute, må starte bilen før jeg slår de på (Orginalt Bmw) Mener det var disse jeg har: http://haugland.biz/product_info.php?cP ... cts_id=178 Har merket 2 ganger siste månen at ene hovudlyset mitt ikke tenner med en gang jeg slår på tenninga, men etter 2-3 sek. Vet ikke om det har noe med dette og gjør, eller om det er tenneren min som begynner og bli dårlig. Men ikke vært noe problem hittil EDIT: Kan legge til at jeg også har orginal xenon på nærlysa
Otis Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Jeg har xenon originalt på hovedlys, men ettermontert på langlys, og har hatt xenon på tåkelys å. Ingen problemer der i det hele tatt. Ingen feilmeldinger og ingen blinking.
Haug530D Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Jeg har også xenon i grøftelysa mine, da jeg først prøvde uten feilmeldings fjerner, så ville bare det ene tenne (skjedde samme på fjærnlysa mine), men etter jeg monterte feilmeldings fjerner så funker dem fint. Har dog siste året (spes når det er kaldt) hatt problem med at det ene ikke altid tenner, men slår jeg av og på et par ganger så kommer det.Dette er et billig kit fra VVME.com. Men bortsett fra det funker det helt fint på orginale ledninger Hvilken motstander har du kjøpt? har selv litt problemer med å få på nærlysene når det er kaldt ute, må starte bilen før jeg slår de på (Orginalt Bmw) Mener det var disse jeg har: http://haugland.biz/product_info.php?cP ... cts_id=178 Har merket 2 ganger siste månen at ene hovudlyset mitt ikke tenner med en gang jeg slår på tenninga, men etter 2-3 sek. Vet ikke om det har noe med dette og gjør, eller om det er tenneren min som begynner og bli dårlig. Men ikke vært noe problem hittil EDIT: Kan legge til at jeg også har orginal xenon på nærlysa Bestillte disse nå, så får vi se om jeg kan kople Xenon tåkelysene på igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå