Gå til innhold

Min '04 E46 320Cd M-tech II


Danielk
 Share

Anbefalte innlegg

Det ble helt rått ! Grom bil ! :)

Takk for det du. :) Må si jeg ble ganske så fornøyd selv.

Må ha vært endel jobb? Aldri sett den løsningen, men må si det ble sinnsykt tøft og stilfullt.

Resten av bilen er også wow! :applause:

Dette ble veldig bra, vanskelig? Håper å beskue dette i nærmeste framtid :)

Brukte ganske mange timer, men jeg fordelte det ut på 3 dager. Det som tar tid og er litt utfordrende er tilpassing av hull, hjørner og buer. Så med andre ord er det endel prikearbeid, så jeg fikk virkelig testet tolmodigheten min. :P

Ser veldig bra ut! Har selv hatt lyst å gjøre dette i noen år, men jeg har 9 tommeltotter med slikt og har derfor sett etter noen som kunne gjøre det mot betaling. Så si ifra om du ønsker å gjøre dette på et sett med lister mot betaling :)

Er fargen identisk med den originale alcantaraen i setene?

Takk. Listene ble hakket mørkere enn setene, men vil påstå å si at det ikke er synlig om man ikke vet om det. Jeg kan legge ut et bilde av filmen inntil ene setet om dette er av interesse?

Ble braaaa:-)

:D

Se der ja! en million ganger bedre en den blodharry wannabe carbon filmen alle sverger til! :applause:

:D

Dette hadde jeg sansen for. Endelig noen som gjør det ordentlig med en ny vri.

:D

Se der ja! en million ganger bedre en den blodharry wannabe carbon filmen alle sverger til! :applause:

Helt enig. Dette var virkelig smakfullt! :)

Takker for komplimenter gutter :D

Denne falt i smak! CSL bakluka gjør mye på disse :) Men syns bilen fortjener noe annet enn LM reps felger.. :)

Takk for det. Må si du gjør det riktig med bilene dine også :)

Når det gjelder felger så er jeg på utkikk etter nye. Har du noen felgtips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lang tid ja. Har lyst til å gjøre dette, men med min dårlig tolmodighet tror jeg lar være. Men bilen din har blitt veldig bra siden du fikk den. Håper å få se den live snart, for sist jeg så den var når du monterte kromringer rundt Speedometeret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lang tid ja. Har lyst til å gjøre dette, men med min dårlig tolmodighet tror jeg lar være. Men bilen din har blitt veldig bra siden du fikk den. Håper å få se den live snart, for sist jeg så den var når du monterte kromringer rundt Speedometeret :)

Kunne brukt mindre enn 3 dager, men har ikke så god tolmodighet, så da gidder jeg ikke holde på fryktlig lenge omgangen :P

Det må da kunne ordnes, begynner å bli en stund siden de instrumentringene ble montert :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på dette selv, kledelig update! ;) hva med å sy gir/brekkmansjett av samme stoff? :)

La oss bare si at Danielk har et og annet kort til i ermet :P

OT: Ser vanvittig bra ut live også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble pent med alcantaraen. Sikkert penere i live enn på bildene. Ble kanskje litt mørkt?

Jeg gjorde samme i min gamle E46 for mange år siden da jeg mekket litt stereo. Valgte da en grønn (siden bilen var grønn) alcantara som falmet noe hinsides #-o

020sm3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på dette selv, kledelig update! ;) hva med å sy gir/brekkmansjett av samme stoff? :)

Takk, har vurdert å ta gir/brekkmansjett i Alcantara også, men føler det kanskje kan bli litt for mye av det gode?

Har tenkt på dette selv, kledelig update! ;) hva med å sy gir/brekkmansjett av samme stoff? :)

La oss bare si at Danielk har et og annet kort til i ermet :P

OT: Ser vanvittig bra ut live også!

Nå må jeg si jeg ikke helt henger med på hva du mener, Lasse? Er det noen åpenbare kort i kortstokken jeg har glemt? :P

Gleder meg til en titt før kolonne til CnC! ;)

Det må vi da ordne. Gleder meg til å se begge bilene du skal stille med på CnC også :wink:

Ble pent med alcantaraen. Sikkert penere i live enn på bildene. Ble kanskje litt mørkt?

Jeg gjorde samme i min gamle E46 for mange år siden da jeg mekket litt stereo. Valgte da en grønn (siden bilen var grønn) alcantara som falmet noe hinsides #-o

[ Bilde ]

Takker :)

Som sagt ble nok listene hakket mørkere enn setene, men de bærer ikke av dette med mindre man studerer. Listene ser nok best ut live i dagslys ja. :)

Hvor fikk du tak i alcantaraen? Spray lim da?
ok, satset på ebay jeg nå ;-)

Jeg kjøpte fra Ebay, noe jeg ser du også gjorde :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på dette selv, kledelig update! ;) hva med å sy gir/brekkmansjett av samme stoff? :)

La oss bare si at Danielk har et og annet kort til i ermet :P

OT: Ser vanvittig bra ut live også!

Nå må jeg si jeg ikke helt henger med på hva du mener, Lasse? Er det noen åpenbare kort i kortstokken jeg har glemt? :P

Hva med at du har alcantara gir og brekkpose liggende, men det er ikke så lett å holde styr i alle delene dine? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med at du har alcantara gir og brekkpose liggende, men det er ikke så lett å holde styr i alle delene dine? :P

Haha, det tenkte jeg ikke på i det hele tatt. Jeg får prøve å se hvordan det blir med alcantara posen hvertfall, men tror nok det blir litt for mye. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...