Danielk Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Det ble helt rått ! Grom bil ! Takk for det du. Må si jeg ble ganske så fornøyd selv. Må ha vært endel jobb? Aldri sett den løsningen, men må si det ble sinnsykt tøft og stilfullt. Resten av bilen er også wow! Dette ble veldig bra, vanskelig? Håper å beskue dette i nærmeste framtid Brukte ganske mange timer, men jeg fordelte det ut på 3 dager. Det som tar tid og er litt utfordrende er tilpassing av hull, hjørner og buer. Så med andre ord er det endel prikearbeid, så jeg fikk virkelig testet tolmodigheten min. Ser veldig bra ut! Har selv hatt lyst å gjøre dette i noen år, men jeg har 9 tommeltotter med slikt og har derfor sett etter noen som kunne gjøre det mot betaling. Så si ifra om du ønsker å gjøre dette på et sett med lister mot betaling Er fargen identisk med den originale alcantaraen i setene? Takk. Listene ble hakket mørkere enn setene, men vil påstå å si at det ikke er synlig om man ikke vet om det. Jeg kan legge ut et bilde av filmen inntil ene setet om dette er av interesse? Ble braaaa:-) Se der ja! en million ganger bedre en den blodharry wannabe carbon filmen alle sverger til! Dette hadde jeg sansen for. Endelig noen som gjør det ordentlig med en ny vri. Se der ja! en million ganger bedre en den blodharry wannabe carbon filmen alle sverger til! Helt enig. Dette var virkelig smakfullt! Takker for komplimenter gutter Denne falt i smak! CSL bakluka gjør mye på disse Men syns bilen fortjener noe annet enn LM reps felger.. Takk for det. Må si du gjør det riktig med bilene dine også Når det gjelder felger så er jeg på utkikk etter nye. Har du noen felgtips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Så lang tid ja. Har lyst til å gjøre dette, men med min dårlig tolmodighet tror jeg lar være. Men bilen din har blitt veldig bra siden du fikk den. Håper å få se den live snart, for sist jeg så den var når du monterte kromringer rundt Speedometeret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Så lang tid ja. Har lyst til å gjøre dette, men med min dårlig tolmodighet tror jeg lar være. Men bilen din har blitt veldig bra siden du fikk den. Håper å få se den live snart, for sist jeg så den var når du monterte kromringer rundt Speedometeret Kunne brukt mindre enn 3 dager, men har ikke så god tolmodighet, så da gidder jeg ikke holde på fryktlig lenge omgangen Det må da kunne ordnes, begynner å bli en stund siden de instrumentringene ble montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Har tenkt på dette selv, kledelig update! hva med å sy gir/brekkmansjett av samme stoff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Har tenkt på dette selv, kledelig update! hva med å sy gir/brekkmansjett av samme stoff? La oss bare si at Danielk har et og annet kort til i ermet OT: Ser vanvittig bra ut live også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Gleder meg til en titt før kolonne til CnC! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 må snart begynne og få fart på ting, er jo ikke lenge til det treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Ikke si sånn a! ikkje få panikk, ikkje få panikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Ble pent med alcantaraen. Sikkert penere i live enn på bildene. Ble kanskje litt mørkt? Jeg gjorde samme i min gamle E46 for mange år siden da jeg mekket litt stereo. Valgte da en grønn (siden bilen var grønn) alcantara som falmet noe hinsides Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Hvor fikk du tak i alcantaraen? Spray lim da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Jeg kjøpte hos disse: http://eidemobeltapetsering.no/ Men ta kontakt med en møbeltapetserer lokalt hos deg så fikser de det du vil. Da jeg skulle ha så hadde de alt fra under 200,- pr. kvadrat til over 1000. Så det er mye å velge mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 ok, satset på ebay jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Har tenkt på dette selv, kledelig update! hva med å sy gir/brekkmansjett av samme stoff? Takk, har vurdert å ta gir/brekkmansjett i Alcantara også, men føler det kanskje kan bli litt for mye av det gode? Har tenkt på dette selv, kledelig update! hva med å sy gir/brekkmansjett av samme stoff? La oss bare si at Danielk har et og annet kort til i ermet OT: Ser vanvittig bra ut live også! Nå må jeg si jeg ikke helt henger med på hva du mener, Lasse? Er det noen åpenbare kort i kortstokken jeg har glemt? Gleder meg til en titt før kolonne til CnC! Det må vi da ordne. Gleder meg til å se begge bilene du skal stille med på CnC også Ble pent med alcantaraen. Sikkert penere i live enn på bildene. Ble kanskje litt mørkt?Jeg gjorde samme i min gamle E46 for mange år siden da jeg mekket litt stereo. Valgte da en grønn (siden bilen var grønn) alcantara som falmet noe hinsides [ Bilde ] Takker Som sagt ble nok listene hakket mørkere enn setene, men de bærer ikke av dette med mindre man studerer. Listene ser nok best ut live i dagslys ja. Hvor fikk du tak i alcantaraen? Spray lim da? ok, satset på ebay jeg nå Jeg kjøpte fra Ebay, noe jeg ser du også gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Har tenkt på dette selv, kledelig update! hva med å sy gir/brekkmansjett av samme stoff? La oss bare si at Danielk har et og annet kort til i ermet OT: Ser vanvittig bra ut live også! Nå må jeg si jeg ikke helt henger med på hva du mener, Lasse? Er det noen åpenbare kort i kortstokken jeg har glemt? Hva med at du har alcantara gir og brekkpose liggende, men det er ikke så lett å holde styr i alle delene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Hva med at du har alcantara gir og brekkpose liggende, men det er ikke så lett å holde styr i alle delene dine? Haha, det tenkte jeg ikke på i det hele tatt. Jeg får prøve å se hvordan det blir med alcantara posen hvertfall, men tror nok det blir litt for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå