Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med lykteprosjektet? :)

 

Det ligger her enda. Driver å leter etter FRM3, men det er vanskeligere enn jeg trodde. :) 

 

Digger fargen på denne bilen! 

Fantastisk

 

Tusen takk. Fargen er helt nydelig :) 

 

Quaife er en kjempe investering! En av de bedre tingene og koste på en BMW :) Du har en strøken bil btw :)

 

Tusen takk. Jeg er kjempe fornøyd med det lille jeg har fått testet den. Forhåpentligvis kommer det masse snø slik at jeg får testet den skikkelig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Null problem. Jeg fikk dette montert hos Schmiedmann. Eneste man må passe på er om bilen er levert med sveiset kronhjul eller ikke. Min er ikke levert med det og da bytter de den. Hvis den er sveiset så bestiller de en ferdig diff fra Quaife, altså hele kassa. Da sender du din i retur til dem igjen. Det er slik jeg har fortstått det. Men det kan hende du må sende inn din diff slik at innsatsen blir byttet med quaife og så får du din tilbake igjen når du er ferdig. Sender deg pris på PM ;)

 

Mulig å få vite/PM med hva det kostet? Både delen og monteringen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da kommer det en litt større update. Har hatt noen deler liggende en stund, endelig fikk jeg hive meg rundt å montert dem. :)

Jeg kjøpte for en stund siden Performance diffuser. Synes det ble bra, passer mye bedre med at den er svart i forhold til den gamle som var grå. Har dessverre bare noen dårlige mobilbilder, siden det ikke har vært vær for bildetagning. :)

post-52852-0-35904200-1425058605_thumb.j

post-52852-0-68503900-1425058755_thumb.j

Fikk også Alcantara Performance rattet jeg bestilte. Veldig godt å holde, men jeg må vende meg til den flate bunnen :)

post-52852-0-31219900-1425058871_thumb.j

post-52852-0-87803900-1425058944_thumb.j

Og sist har jeg byttet ut høyttalerne i bakdørene til Individual høytalere. Så nå er det 16 høyttalere i bilen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ganske så bra ut. :)

 

Synd det koster så altfor, altfor mye for disse delene...

Det er helt riktig. Nå gikk jeg for Performance ratt til E90 M3 derfor den blå skinnbiten og sømmer i M farger og den stivere prisen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, ser det nå. Litt ekstra tøft med sømmer i M-fargene.

 

Du har i det minste et ratt som fungerer. Jeg får ikke liv i mitt, og jeg aner ikke hva det kan være. :(

Såpass. Regner med at du har fulgt denne: http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=251851&d=1237994507

Kan hende rattet er defekt. Hvor har du tatt strømmen til rattet fra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har følgt og lest det aller meste, både når det kommer til montering og problemer, uten at jeg har kommet noe videre av den grunn.

 

Har tatt strømmen fra JBE, noe som mange mener er et dårlig valg (fant jeg ut etterpå), men jeg tviler på det har noe å si. Jeg kommer til å prøve noe annet bare for å prøve det, men modulen får 12V spenning, så jeg har ikke noe tro på det.

 

Rattet kan være defekt, men det virker som om de aller fleste får liv i rattene sine, og at det hovedsakelig er "shift light" som feiler. Snakket med selgeren også, og det hadde kun stått på utslilling, aldri vært tatt utav en bil for det var defekt eller noe slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har følgt og lest det aller meste, både når det kommer til montering og problemer, uten at jeg har kommet noe videre av den grunn.

 

Har tatt strømmen fra JBE, noe som mange mener er et dårlig valg (fant jeg ut etterpå), men jeg tviler på det har noe å si. Jeg kommer til å prøve noe annet bare for å prøve det, men modulen får 12V spenning, så jeg har ikke noe tro på det.

 

Rattet kan være defekt, men det virker som om de aller fleste får liv i rattene sine, og at det hovedsakelig er "shift light" som feiler. Snakket med selgeren også, og det hadde kun stått på utslilling, aldri vært tatt utav en bil for det var defekt eller noe slik.

Veldig rart. Har tidligere lest en del rundt rattet. Har også denne: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=244795&highlight=Performance

Får håpe det løser seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ahj changed the title to AHJ sin biltråd - Oppdatering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...