bjarne89 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 åssen går det med bilen:)? skjedd noe nytt:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreK Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Handler bare om uflaks. Seks prikker hørtes voldsomt ut, er du fortsatt under prøvetiden? Reglene for prikker ble endret 1. juli i år. Det man fikk 2 prikker for før, får man nå 3 for. Er du i tillegg fortsatt i prøvetiden får man dobbelt opp. 1 prikk kan nå også gis for dårlig lastsikring, for kort avstand til bilen foran osv. OT: Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Handler bare om uflaks. Seks prikker hørtes voldsomt ut, er du fortsatt under prøvetiden? Maks uflaks denne dagen Er fortsatt under prøvetiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 åssen går det med bilen:)? skjedd noe nytt:)? Har ikke skjedd noe nytt enda, er den bota som tar penga mine Bare vasker den regelmessig og blir litt overstyring i ny og ne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Handler bare om uflaks. Seks prikker hørtes voldsomt ut, er du fortsatt under prøvetiden? Reglene for prikker ble endret 1. juli i år. Det man fikk 2 prikker for før, får man nå 3 for. Er du i tillegg fortsatt i prøvetiden får man dobbelt opp. 1 prikk kan nå også gis for dårlig lastsikring, for kort avstand til bilen foran osv. OT: Flott bil! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Det har ikke skjedd så mye, men kjøpt med en ny vaskebøtte med gritguard, vaskehanske, såpe og håndkle. Jacobsen91 var ikke fornøyd med utstyret mitt, han er det nå Siden det begynte å snø i dag å, fant jeg ut at jeg skulle låne muttern sin.. Det funker veldig bra med 4wd når det snør mye, kommer seg fram og blir overstyrt Slik ente det etter kveldens kjøretur Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Skjer ikke så mye med bilen for tiden, jul shopping som står øverst. Men har gjordt noe med bilen. Autopass må man ha og jeg synes den er stygg i hvit. Så jeg lakkerte min i matt svart. Synes det ble veldig bra, lite synlig fra alle kanter. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Haha Endelig fikk du deg litt ordentlig vaskeutstyr Og mere skal det bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Haha Endelig fikk du deg litt ordentlig vaskeutstyr Og mere skal det bli Ja, trengte det Men har jo endel fra før av da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Skjer ikke så mye med bilen for tiden, vasker og fyller drivstoff og legger'n breit noen ganger Men det kommer trolig en oppdatering i neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Da skjer det noe her gitt. Har bestilt en del til bilen som kommer til å løfte "Rompa" en del Utsende messig altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 hva har du kjøpt:)`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Yes! Da har Performance eksosen ankommet Gleder meg til denne er på bilen Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Blir bra det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Blir bra det der ja Det ble det Den ble satt på, på torsdag. Skal prøve å få lagt ut noen før og etter bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå