Gå til innhold

Skvettlapper til BMW 520d F10/F11 M-sport 2012

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 year later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...
Skrevet

Jeg kan også bekrefte at originale skvettlapper passer til M-sport!

Stort sett bare å skru og plugge på plass i eksisterende hull. Eneste avviket er foran der øverste hull på skvettlappene ikke stemmer over ens med hullene i karosseriet.
Iflg. anvisningen skal en her borre et ø5mm hull men jeg brukte bare medfølgende karosseriskruer og fikk godt feste i plastikken i stedet.

Ble overrasket etter at jeg kjøpte bilen, hvor fort den ble møkkete langs sidene og på bakfanger bak hjulbrønnen. Forrige bil hadde skvettlapper.
Er kjedelig å legge mye tid i god bilvask for så å se den bli skitten etter en kort tur.

Har kjørt 3 dager i dårlig vær nå, riktignok med nypolert bil, men så langt virker de å ha en tydelig effekt.

Godt fornøyd!

• 2 weeks later...
Skrevet

Hei

Jeg har ennå ikke rotet meg til å få disse montert, får gjøre dette til våren, jeg kjører ikke bilen i vintersøle så jeg venter.

Oppfatter at de du får kjøpt hos BMW leverandøren passer til M-sport...

Får bestille da...

• 2 weeks later...
Skrevet

Hei

Jeg har ennå ikke rotet meg til å få disse montert, får gjøre dette til våren, jeg kjører ikke bilen i vintersøle så jeg venter.

Oppfatter at de du får kjøpt hos BMW leverandøren passer til M-sport...

Får bestille da...

Jeg kjøpte hos GS Bildeler.

Front: 82 16 2 155 858

Bak: 82 16 2 155 860 (F11)  Det er ikke likt på F10. Sjekk før du bestiller.

• 9 months later...
Skrevet

Jeg løfter denne tråden litt :)

Jeg tror jeg vil gå for skvettlapper til min F10 530d, er lei av at lakken på kanalene blir "sandblåst" bort... Er dette enkelt å montere? Jeg har forstått det slik at foran er det ferdige fester til å montere dem men hvordan blir det bak? Blir det noe ekstra vindstøy ifra skvettlapper, f eks når man kjører på motorvei i 120 km/t.

Skal fjerne litt rust på min gamle E34 så det kommer skvettlapper på den også, der kan man se hva ett langt liv uten svettkapper gjør med bilen. Nedre deler av framskjermer er fulle av rust, men kun der lakken ser ut til å ha blitt "sandblåst" bort. Dette ønsker jeg ikke for min F10 i fremtiden!

Skrevet

Lett å montere skvettlapper på F11. Monterte på vår F11 Msport. Det med støy kan jeg ikke uttale meg om :)

Angående skvettlapper til E34, så er det vansklig å få tak i de bak...Fant tilslutt et sett på Ebay, til min E34 etter MYE leting.

Skrevet

Veldig kurant å montere selv ja. Får med monteringbeskrivelse fra verksted hvis du spør. Jeg fikk iallfall det.

Fram bruker du stort sett ekisterende hull. Bak er det litt mer knot, spesielt venstre bak, da eksosen kommer rett bak innerskjermen på 520d iallfall.

Har ikke merket noe ekstra vindstøy jeg iallfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...