Gå til innhold

Misfornøyd kjøper?


bricks
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm, jeg ser at annonseteksten ble endret i kveld kl. 19.40. Nå lyder den

Bilen selges da motoren stoppet etter kjørte 236km.

Motor går ikke og bil må hentes med biltransporter da BMW bilverkstedet har så mye å gjøre at de ikke har tid til å se på bilen på en stund!!!

Tidligere inneholdt teksten også en bemerkning om at selger ikke ønsket å ha BMW mer.

Legg også merke til at førstegangsregistrering er oppgit til å være 1. desember 2011.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det starter bra med den nye firesylindra 525en ja :roll:

Men det må jo være noe rart med han selgern da! Hadde det vært meg som hadde kjøpt ny bil til over 800 000 kroner og den hadde brutt sammen etter ett par hundre kilometer så hadde jeg enkelt og greit bare krevd å fått bilen fiksa på røde rappen! Men jeg tviler på at BMW i Trondheim er så elendige på service! Har jeg kjøpt en dyr ting som plutselig går i stykker og jeg ikke møter velvilje hos forhandlern så har jeg lett for å bli en oppfarende, hissig og meget ubehagelig kunde og da hjelper de så godt de kan plutselig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er morro å være ubehaglig kunde. :)

Hehe! :D Ja, de i butikken blir brått så veldig hyggelige å medgjørlige :wink:

Husker det var noe fuck med faderns nye E60 520d for noen år siden, han fikk kjefta til seg både X6 lånebil, BMW jakke og Caps :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fra hva jeg skrev i tulletråden tidligere i kveld:

Det er noe dritt ja. Det røyk noe jævlig fra motorrommet i mellom torpedovegg og motor i v50`n i kveld. Trodde den hadde tatt fyr, men det ga seg når tenningen ble skrudd av. Perfekt! Tenkte jeg da, ringte volvo å sa faen i helvete så sa de at de henter den og fikser det i morgen. Det er er service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er morro å være ubehaglig kunde. :)

Hehe! :D Ja, de i butikken blir brått så veldig hyggelige å medgjørlige :wink:

Husker det var noe fuck med faderns nye E60 520d for noen år siden, han fikk kjefta til seg både X6 lånebil, BMW jakke og Caps :)

Er kjempehyggelig med kunder som angriper første og beste person og stiller de personlig ansvarlig for noe de på ingen måte kan ha hatt noe med å gjøre. Jeg har jobbe for en lavpriskjede i et år, der folk tydligvis tror at man kan behandle betjeningen som dritt fordi det er billig å handle der.

Om dere virkelig synes det er morro å være vrang kunde så håper jeg nå at karma fungerer i praksis.

Sånne folk havner i den dypeste avgrunn i mitt syn på samfunnet. Som regel folk som har det alt for godt og mangler en god grunn for å faktisk være sur.

Når det er sagt: En bil burde på ingen måte stoppe etter så kort tid. Likevel synes jeg at man må vise forståelse for at et verksted som antageligvis er fullbooka i en tid fremover ikke kan stille noen først i køen fordi de synes de fortjener det :P Kø-kultur er noe vi i Norge ikke er flinke til.

Om de hadde tatt den inn på så kort varsel så hadde jeg sett på det som en flott handling fra verkstedet sin side, men jeg hadde på ingen måte hverken forventet eller krevd det av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du klarte å missforstå meg rett ja.. I de øyeblikk noe ikke stemmer kan man tilate seg å være vanskelig til tider. Det jeg mener er det at om du står i ferskvare disken på rema og kjøper de siste 2 kiloene med ribbe før jul og han luringen bak disken klarer og miste den på gulvet, da må de veie opp for det på noe vis. Jeg er ikke den som sier "å jah, men det er greit det" å finner meg i hva som helst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...