matsi Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Perfekt høyde:) hvor handlet du topplagrene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Takker de ble kjøpt her. Fungerer bra så langt. Kjøpte med kun camberjustering og uten caster, for å gjøre det enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Aha.. Det var dere som kjørte den mercen, ja Rå bil du har! Blir kult å se den med de nye hjula! Du skulle jo ha tatt din egen til RF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Aah.. takk. Må ha noen andre en de originale. Bytta de for ikke så lenge siden, å jeg føler de har begynt og lage rare lyder igjen :/ å så hadde det jo vært greit å kunne justere camber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Aha.. Det var dere som kjørte den mercen, ja Rå bil du har! Blir kult å se den med de nye hjula! Du skulle jo ha tatt din egen til RF Takker Ville ikke kjøre min bil pga de felgene som står på har flasset av mye lakk. Så det blir ikke så gøy å stille ut en bil da. Aah.. takk. Må ha noen andre en de originale. Bytta de for ikke så lenge siden, å jeg føler de har begynt og lage rare lyder igjen :/ å så hadde det jo vært greit å kunne justere camber Man har mye mer justeringsmuligheter på senkingen når man kan justere camber også Ellers var det endelig fint nok vær til å få tatt en skikkelig vask på bilen. Har kjøpt meg ny linse til kamera så ville kjapt teste den ut (Nikon 35mm 1.8 ). Skal justere høyden når de nye felgene er kommet på. Lagde også en ny plate rundt forsterker sub, for å få det litt mer helhetlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Fy satan så nydelig Frode, like ubrukelig høyde som meg du! Gleder meg til bilder med nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Fy satan så nydelig Frode, like ubrukelig høyde som meg du! Gleder meg til bilder med nye felger Takk takk, Kenneth Gleder meg til å få de på sånn at jeg kan få justert høyden. Er mye høyere bak nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 For lav foran og for høy bak. Ellers en veldig fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 For lav foran og for høy bak. Ellers en veldig fin bil. Les en gang til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Dette var en e91 med baller ! spent på nye felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Pervers bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Når får du felgene hjem, så de kan monteres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Takker folkens! fizn: Felgene har lagt på gardermoen siden mandag i forrige uke, så nå venter jeg bare på at bring skal kjøre de avgårde. Onsdag eller torsdag håper jeg at de er her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå