Gå til innhold

iDrive, CCC, CIC, NBT, Combox & mye annet rart-tråden


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Da er vel neste steg om combox er DOA... kan jeg teste dette på noen måte via NCS? 

 

Eller er det noen utstyrskoder som må fjernes fra VO som ligger fra mulf?

 

Skal prøve å fjerne SA644, SA6VC, SA6NR, for så å legge til igjen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en e61 05 mod. med CCC og HIFI høytalerssystem. ( 676 )

Er det mulig og få dette til og streame musikk? Jeg har til nå fått koblet opp tlf via bluetooth, og kan ringe fra tlf osv. Men får ikke til og streame musikk.

Hva må gjøres for og få til dette? Gjerne slik at spotify kommer innpå CCC og at jeg kan bruke rattet for og skifte sang osv.

 

Vil gjerne ha DAB også om dette er mulig

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streame musikk med Bluetooth er det Combox-modulen som tar seg av. Denne kom i 2010/2011. Ble forøvrig aldri levert i e6x.

 

Om du har USB+AUX i midtkonsollen så kan jo kjøpe en Bluetooth adapter og plugge i der. Da får du opp låt-info på skjermen og kan skifte låt med knappene på rattet. Det funker hvertfall på CIC.

 

Edit: Sweet beat me to it.

Endret av OveN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan man styre via rattet men man får ikke opp info på skjermen? "Drømmen" er ett system som automatisk kobler seg opp via tlf hver gang jeg setter meg inn i bilen om jeg må sette igang en spilleliste via tlf så overlever jeg det :) har du link til "rett" modell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen kan forbarme seg over meg og mine spørsmål om hvilket anlegg jeg får i en bil jeg vurderer og kjøpe og hva jeg eventuelt mangler som vil bli savnet...

2012 525 x-drive.

Har følgende koder ifra annonsen:

609 navigasjon proff

614 forberedt for internett

633 forberedt for mobiltelefon

676 Loudspeaker system

6FL USB/audio interface

Hva betyr egentlig dette med forberedt...? Og som jeg har forstått så har ikke denne combox, men er der noe jeg kommer til og savne? Kan jeg feks koble til telefon og kjøre spotify fullintegrert på denne? Internett betyr BMW apps eller?

Mye og sette seg inn i og jeg leser og leser, men klarer ikke helt og få svar på alt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...