Gå til innhold

iDrive, CCC, CIC, NBT, Combox & mye annet rart-tråden


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Spotify på skjermen er jo kult da. Vær og trafikkinfo? Men det store spm, er dette noe man klarer selv eller bør man ha inn folk som har gjort dette minst én gang før? Jeg har ikke løsnet et deksel i en sånn bil noensinne så stiller litt lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat disse tingene er kun koding, det er ingenting som skal monteres eller kobles.

Trafikkinfo er jeg usikker på om du får, da den delen ikke er helt rett frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er skjermen fra den 14 modellen jeg valgte bort. Ble bortvalgt bla pga disse skadene. Ser derimot det er svært mange som sliter med samme greiene. Er virkelig eneste løsning å skifte ut hele modulen?

IMG_0204.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Rostad9 skrev:

Dette er skjermen fra den 14 modellen jeg valgte bort. Ble bortvalgt bla pga disse skadene. Ser derimot det er svært mange som sliter med samme greiene. Er virkelig eneste løsning å skifte ut hele modulen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2.5.2017 at 7.52, awt skrev:

Akkurat disse tingene er kun koding, det er ingenting som skal monteres eller kobles.

Trafikkinfo er jeg usikker på om du får, da den delen ikke er helt rett frem.

Bistår du litt koding på min F11? Holder til i Østfold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så jeg har alt på det rene. Jeg får kodet f25 min, får spotify + noe annet på skjermen? Bilen går inn på service, hva skjer så? Hva vil dette typisk koste meg? Forstår at det  er forskjell fra hvem som gjør jobben for meg, men ballpark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer ikke noe spesielt når bilen skal på service, annet enn at de tar servicen de skal. :)

Jeg våger ikke å gi noen estimert pris, da dette innebærer aktiveringskoder og litt slikt, og det koster. Ta kontakt med @SweetBMW du også, så får du nok en pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har skikkelig peiling. Jeg ga 335 for min 2013, el seter, el bakluke og deleskinn. Gått 103 000. Ligger en ute hos forhandler, 2014 modell med helskinn, dab+, el seter og bakluke. Ellers er resten av utsyrspakka lik. Gått 120. Kan beholde egne felg og dekk og han gir meg samme pris for min som jeg ga for den, 335. 

Helskinn er ikke noen dealbreaker for meg, liker at bilen er nyere, men ikke så begeistret for at den har gått litt lenger da jeg allerede syns 100 000 km var langt.

Bør jeg bytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok bedre svar om du poster dette i en egen tråd, eller i en annen relevant tråd. :)

Jeg hadde nok sterkt vurdert bytte selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...