Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

6VC, men det er uansett ingenting som tyder på at du har dette. Om du ikke får opp det Kjennern skriver, da har du ikke combox. Så enkelt er det.

Skrevet

Kjøpes hos alle som selger originale BMW-deler. Enkelt å montere, men den krever koding, i tillegg til at iDriven mest sannsynlig må oppdateres på forhånd.

Står litt i denne tråden også.

Skrevet

Fant combox på nett, men var endel forskjellige delenummer. Kan noen hjelpe meg med riktig delenummer?

Er ikke bare bare med ny bil;))

Skrevet

84109257160 gjør nok jobben, koster 3000,- hos Koed.

Forøvrig den samme jeg har i 1-serien.

• 2 weeks later...
Skrevet

denna combox`n..foruten koding og oppdatering..er det bare plugg an play bak i bagasjerommet eller må jeg strekke kabler framover? [-o<

Skrevet

Har du bluetooth-opplegg fra før av er comboxen plug and play (du må dog skifte kontakten da den er annerledes til combox). Skal du ha 6NR, 6NF, 6FL eller tilsvarende må du strekke kabler, dersom du ikke har noe slikt fra før av.

Skrevet

Høres bra ut:) jeg har 6NF og 6FL.

Hva er 6NF?

Den kontakten jeg trenger å bytte, vet du noe delenummer på den?

Ringte bavaria i kristiansand i dag, men han var sykt lite behjelpelig! Blei helt satt ut

Skrevet

61136913644 og 61136913626

Om bilen har både TCU og MULF2 (vanlig om man har assist-funksjoner i tillegg til 6FL) må man koble litt om, da man erstatter to moduler med en. Det er også verdt å merke seg at pinnene er plassert annerledes på en combox kontra kontakten du har før.

Skrevet

Noen som vet om en CIC med DAB laget i august 08 er DAB+, eller bare DAB?

Edit: Fant ut av det selv. DAB+ kom fra september -10 i CIC.

Skrevet

Stemmer det, og de er dessverre relativt sjeldne/dyre. Dette er en stor del av grunnen til at jeg går for NBT, da de er relativt vanlige med DAB+.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...