rallytom Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 Vet noen nummer i utstyrslista for Combox? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 23, 2014 Forfatter Share Skrevet August 23, 2014 6VC, men det er uansett ingenting som tyder på at du har dette. Om du ikke får opp det Kjennern skriver, da har du ikke combox. Så enkelt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallytom Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 Ok.. noen ide om hvor jeg kan få tak i? Er det mye styr å montere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 23, 2014 Forfatter Share Skrevet August 23, 2014 Kjøpes hos alle som selger originale BMW-deler. Enkelt å montere, men den krever koding, i tillegg til at iDriven mest sannsynlig må oppdateres på forhånd. Står litt i denne tråden også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallytom Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 Tusen takk for hjelpa;)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallytom Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Fant combox på nett, men var endel forskjellige delenummer. Kan noen hjelpe meg med riktig delenummer? Er ikke bare bare med ny bil;)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 26, 2014 Forfatter Share Skrevet August 26, 2014 84109257160 gjør nok jobben, koster 3000,- hos Koed. Forøvrig den samme jeg har i 1-serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Noen der ute som kan kode og programere f30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallytom Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 denna combox`n..foruten koding og oppdatering..er det bare plugg an play bak i bagasjerommet eller må jeg strekke kabler framover? [-o< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Har du bluetooth-opplegg fra før av er comboxen plug and play (du må dog skifte kontakten da den er annerledes til combox). Skal du ha 6NR, 6NF, 6FL eller tilsvarende må du strekke kabler, dersom du ikke har noe slikt fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallytom Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Høres bra ut:) jeg har 6NF og 6FL. Hva er 6NF? Den kontakten jeg trenger å bytte, vet du noe delenummer på den? Ringte bavaria i kristiansand i dag, men han var sykt lite behjelpelig! Blei helt satt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 61136913644 og 61136913626 Om bilen har både TCU og MULF2 (vanlig om man har assist-funksjoner i tillegg til 6FL) må man koble litt om, da man erstatter to moduler med en. Det er også verdt å merke seg at pinnene er plassert annerledes på en combox kontra kontakten du har før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Noen som vet om en CIC med DAB laget i august 08 er DAB+, eller bare DAB? Edit: Fant ut av det selv. DAB+ kom fra september -10 i CIC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 6, 2014 Forfatter Share Skrevet September 6, 2014 Stemmer det, og de er dessverre relativt sjeldne/dyre. Dette er en stor del av grunnen til at jeg går for NBT, da de er relativt vanlige med DAB+. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Javel. Er det en grei affære å bytte ut med en 2011 Business Navi tror du? Det er på en E84 X1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå