Freddygp Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Jeg fikk tak i en brukt ccc men får ikke lyd i høytalere, den ser ut til å ha samme funksjoner som min gamle men den kan kansje ikke ha hatt den samme stereopakken? Spm er om det kan kodes inn hifi professional logic 7? Eller har spiller en defekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Det høres ut som en gammel software (jeg hadde selv dette i min bil med org CCC/Logic7 når jeg oppgraderte til CIC), og da mistet jeg all lyd. Jeg går utifra at du har kodet inn den nye CCC enheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddygp Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Nei jeg har ikke kodet den inn, jeg forstod det slik at den skulle virke dog med funksjonene til donorbil. Hvordan foregår den kodingen? Må det være bmw program eller funker en mekonomentester? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Alle slike ting skal kodes, og det kan være grunnen til at ting ikke fungerer som det skal. Om det fungerer med "mekonomentester" vet jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Funker ikke med Mekonomentester. Hvor bor du Freddy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddygp Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Bor på sortland i Nordland og langt som fy til nærmeste bmw forhandler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddygp Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Er det NcsExpert som brukes til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 Om donorbilen ikke har hatt Logic 7-anlegget, er det 99% sikkert at det er koding som er årsaken her ja. Dette er en relativt enkel operasjon i NCS Expert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddygp Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Da får je se om jeg finner noen som kan dette, om jeg henvender meg til en Bmw forhandler, så burde dem kunne gjøre dette som du sier relativt enkelt? Hva tar det av tid når man er god på ncsE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 Det bør ikke ta mer enn maks fem minutt. En BMW-forhandler vil (/bør) nok også kunne gjøre dette relativt enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddygp Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 For ordens skyld så har jeg lånt en spiller av en bil på jobb bare for å teste og denne hadde logic7! På den brukte jeg har kjøpt finner jeg ikke surround setting ol, så det er vel nærliggende å tro at det er koding som skal til:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddygp Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Ah 5min.. Vi har nylig fått Bmw forhandler 10mil unna men jeg er ikke så sikker på at di får herje med bilen min da di brukte ukesvis på en nyere 7serie, dette handlet om vått bagasjerom med skifting av noe styreenheter og koding:) Såe skeptisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godalive Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Tillater meg å spørre ekspertene om en anbefaling Har kjøpt DSP, RF 3sixty.3, som i alle fall først skal testes på høyttalerutgangene på anlegget i bilen. Bilen (E60 3/2009), har m-ask med nav, liten skjerm og uten ekstra forsterker. Ville dere kodet om til "hifi" for å slippe å kompensere så mye i DSP`en? Skal spille WAV-filer over Dension 500S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Hei, har et par spørsmål! Jeg har en 08 mod e92 med navi proffesional, ser ut som jeg har noe handsfree funksjon? hvordan kobler jeg opp dette isåfall? klarer ikke å finne det ut... Om det er bluetooth handsfree, er det da mulig å få til å streame musikk via bluetooth? Det er telefon funksjon på ratt og skjerm vertfall... Er det mulig å få ettermontert dab+? koster dette en formue? vil ikke ha noe som vises og er tungvindt å bruke. Er det noen som vet hvor man kan laste ned oppdatering av software?(kostnadsfritt) regner med det går på DVD? veien forsvant plutselig på navin her om dagen, hehe. Fant ut at jeg må ha en oppdatering! Utstyrlista mi om det skulle være nødvendig. Code Optional EquipmentS1CAA Selection of COP relevant vehiclesS1CBA CO2 packageS1CCA Auto start/stop functionS1CDA Brake Energy RegenerationS249A Multifunction f steering wheelS2MFA BMW alloy wheel, M spider spoke 193S2PAA Lug bolt retainerP337A M Sports packageS3ACA Trailer couplingS403A Glass roof, electricalS428A Warning triangle and first aid kitS431A Interior mirror with automatic-dipS481A Sports seatS493A Storage compartment packageS494A Seat heating driver/passengerS4AEA Armrest front, retractableS4MGA Int. mouldings aluminium glacier-silverS507A Park Distance Control (PDC), rearS521A Rain sensorS534A Automatic air conditioningS540A Cruise controlS563A Light packageS609A Navigation system ProfessionalS677A HiFi System Professional DSPS704A M Sports suspensionS710A M leather steering wheelS715A M Aerodynamics packageS760A High gloss shadow lineS761A Individual sunshade glazingS775A Headlining anthraciteP7RSA Package ComfortS842A Cold-climate versionS850A Additional Export tank fillingS853A Language version EnglishS863A Retailer Directory EuropeS885A On-board vehicle literature SwedishS8SPA Control unit COP Takker for hjelp på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå