awt Skrevet September 6, 2014 Forfatter Share Skrevet September 6, 2014 Selve jobben er relativt enkel, men om du skal ha DAB i tillegg må du ha nye kabler og antenne til dette. Videre trenger du aktiveringsmodul og koding til computeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Ok, takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvakkster Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Hei, Jeg mener bestemt at på CIC Business så skal det være muligheter for å overføre musikk til hardisken på bilen (Music Collection) Dette finner jeg ikke i menyen på iDriven selvom bilen har både USB i hanskerommet og midtarmlenet. På iDriven får jeg kun opp CD, External og AUX. På min E87 hadde jeg i tillegg til dette også Music Collection. Er det forskjellige versjoner/modeller på selve enheten på CIC? Eller må koding til for å få dette på plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Jeg trodde det kun var professional som hadde harddisk, men det kan hende jeg tar feil der. Dette er ihvertfall ikke noe som kan kodest, enten er det der, eller så er det ikke der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gruden Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Heisann , har en 2004 mod e60 Lurte på om noen her vett om det er mulig å bare kjøpe ny navigasjonsplate , som gjør at jeg kan få hele karte under kjøring, og ikke bare noen piler som forteller meg hvor jeg skal... Eller må hele skjermen byttes ut da? //pris på dette? Også, går det ann å ettermontere bluetooth ? //ca pris? Selger mente på det var det i den, men man måtte gjøre noe for å tilbakestille osv, for å kunne koble til ny telefon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 12, 2014 Forfatter Share Skrevet September 12, 2014 Du får ikke kart om du kun har piler i dag. Skal du ha det må du bytte til nyere navigasjon business, eller navigasjon professional. Hvorvidt du har bluetooth eller ikke vet ikke jeg, men det kan du finne ut om du sjekker bilens utstyrsliste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albcar Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Når jeg starter bilen så låser den seg på bmw symbolet noen sekunder, og går den svart noen sekunder så kommer bmw symbolet igjen. Virker som den restarter seg hele tiden. Bmw e87 06 modell Noen her som veit hva problemet kommer av? Får ikke spilt musikk eller kommet inn til idrive menyen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Defekt enhet. Bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 kjekk tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albcar Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Noen som har en til overs de vil bli kvitt? Eller veit hvor man kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Er ikke bare bare å bytte den. Du må programmere den til din bil også ellers er det ikke sikkert den vil fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusPeders1 Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Heisann, Har en 2006 320d med business navi. Hvordan får jeg resatt nedtellingen for olje skift i iDrive? Når jeg går inn på listen for service intervallene har den rød status (ca 1000km overdue). Har googlet litt og ser det at andre for opp et felt i selve oljeskift servicen der de kan sette når neste olje skift skal gjøres. Denne får ikke jeg opp. Må dette gjøres med diagnose utstyr? Eller er det en måte og få dette fikset uten å måtte dra på verksted med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 Ingen?Jeg har gjort det på min E87 fra 11/2004. Fikk først BMW til å oppdatere alle modulene, deretter la jeg inn +ZBEP i utstyrslista og kodet CAPPL med default koding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 CCC'en min har begynt å fuske. Er det noen steder som selger nye billigere enn BMW-forhandlerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2014 Om du skal kjøpe ny tror jeg du sliter med å få noe billigere enn det de "vanlige" tilbyr, men om du klarer deg med brukt er det jo mye billig på eBay o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå