Gå til innhold

iDrive, CCC, CIC, NBT, Combox & mye annet rart-tråden

awt
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg mener bestemt at på CIC Business så skal det være muligheter for å overføre musikk til hardisken på bilen (Music Collection) 

Dette finner jeg ikke i menyen på iDriven selvom bilen har både USB i hanskerommet og midtarmlenet. 

På iDriven får jeg kun opp CD, External og AUX. På min E87 hadde jeg i tillegg til dette også Music Collection. 

Er det forskjellige versjoner/modeller på selve enheten på CIC? 

Eller må koding til for å få dette på plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann , har en 2004 mod e60

Lurte på om noen her vett om det er mulig å bare kjøpe ny navigasjonsplate , som gjør at jeg kan få hele karte under kjøring, og ikke bare noen piler som forteller meg hvor jeg skal... Eller må hele skjermen byttes ut da? //pris på dette?

Også, går det ann å ettermontere bluetooth ? //ca pris?

Selger mente på det var det i den, men man måtte gjøre noe for å tilbakestille osv, for å kunne koble til ny telefon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Når jeg starter bilen så låser den seg på bmw symbolet noen sekunder, og går den svart noen sekunder så kommer bmw symbolet igjen. Virker som den restarter seg hele tiden. Bmw e87 06 modell

Noen her som veit hva problemet kommer av? Får ikke spilt musikk eller kommet inn til idrive menyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, 

Har en 2006 320d med business navi. Hvordan får jeg resatt nedtellingen for olje skift i iDrive? Når jeg går inn på listen for service intervallene har den rød status (ca 1000km overdue). Har googlet litt og ser det at andre for opp et felt i selve oljeskift servicen der de kan sette når neste olje skift skal gjøres. Denne får ikke jeg opp. Må dette gjøres med diagnose utstyr? Eller er det en måte og få dette fikset uten å måtte dra på verksted med bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...