vinge87 Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Ah, så e61 har fått cic levert orginalt? Combox også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 ja, e60/e61 fikk CIC i løpet av 2009, men den fikk aldri combox. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgi Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Noen som har kjøpt eller prøvd denne dynavinspilleren og kan komme med litt info om hvordan den er og hvordan det var å montere den?Passer denne kun til de med liten skjerm? Og spiller det ingen rolle om det er med eller uten navi originalt? Jeg har kjøpt å innstalert den der.Har nå bestilt cic fra bimmer-tech.Bare det sier vel alt om hvor fornøyd jeg var av dynavin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Laget en liten "write up" i forbindelse med at jeg monterte CIC i 1-serien jeg har. Link. Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Gjør du kodingen selv awt? Vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Magiskt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Gjør du kodingen selv awt? Vanskelig? Det høres nok litt mer avansert ut enn det det igrunn er. Det er ikke vanskelig, og over på noen få minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Hva bruker du til å kode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 NCS Expert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 To spm Hva koder man cic med (ettermontering, har ccc pro nå) ncs expert? EDIT: du har svart på dette LOL Om man kjøper en brukt pakke på ebay, skjerm hovedenhet og nytt idrivekontroler, trenger man da en aktiveringskode eller er dette inkludert når man kjøper brukt? Bimmerretrofit skal ha $ 2348 for en hel pakke, ebay $ 1500.......uten deksler da vel og merke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Man trenger enten aktiveringskode eller aktiveringsmodul uansett hvor og hvordan den kjøpes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Ok så koden følger bilen og ikke cic modulen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Jepp. Den fungerer kun mellom akkurat den bilen og akkurat den CIC-enheten. Derfor kan aktiveringsmodulen være lurere, da disse fungerer uavhengig av hvilken bil og enhet de står i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Nå handler jo i utgangspunktet ikke tråden helt om dette, men jeg synes likevel det er litt relevant. Dynavin til e60 ble diskutert litt for noen sider siden, og nå har det kommet andre tilsvarende produkter til e60 også. Hovedforskjellen er at man nå kan kjøpe en enhet med 8" i motsetning til Dynavin sin som er 7". Høres ikke ut som noen enorm forskjell, men skjermarealet blir en god del større. Hvorvidt den fungerer med originalsystemet og slikt aner jeg ikke, og jeg bytter neppe ut CIC-enheten min ut med en slik. 8.0 Inch DVD GPS Navigation for BMW E60 E61 E63 E64 (2003-2010) with IPOD RDS Bluetooth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå