Gå til innhold

Bil i vannet, den er lei....

inflames662
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å synes synd på folk som havner i sånne situasjoner! Enten så settes bilen i gir eller med håndbrekk, uansett og særlig hvis det er bakke eller helling!

Typisk kvinnfolk feil dette her, særlig da det går på uoppmerksomhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å synes synd på folk som havner i sånne situasjoner! Enten så settes bilen i gir eller med håndbrekk, uansett og særlig hvis det er bakke eller helling!

HEHE! Forklar kvifor mannfolk e sååå mykje bedre!? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg le av deg den dagen du parkerer i fri med brekket på og wiren ryker. #-o

Og dette har ingenting med damer å gjøre. Alle kan få til dette lekende lett. Skjedde akkurat med sjefen min sin Caddy. Bare den kun rant 3 meter bakover og ikke traff noenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg le av deg den dagen du parkerer i fri med brekket på og wiren ryker. #-o

Og dette har ingenting med damer å gjøre. Alle kan få til dette lekende lett. Skjedde akkurat med sjefen min sin Caddy. Bare den kun rant 3 meter bakover og ikke traff noenting.

Jeg bare VISSTE noen skulle henge seg opp i det, var bare ett spørsmål om tid!!! :roll:

Personlig så parkerer jeg ALLTID bilen i gir, uansett! Og er det så mye som bittelitt helling så tar jeg opp brekket også da jeg har en forstilling om at bilen ikke har godt av å "henge" på giret! Så latteren din må du nok spare! :wink:

Tar man en kikk på forsikringsselskapenes statestikker så er det kvinnene som er representert ved småbulking, fylle feil drivstoff og andre tilfeller som knytter seg til uoppmerksomhet! Gjelder det trafikkulykker så er menn, gjerne unge representert og sånn er det bare! Men jeg har lagt merke til at hver gang det står i avisen om biler som har rullet avgårde så er det stort sett kvinnfolk og eller eldre mennesker som står bak!

Men jeg sier ikke at det bare er damer, også menn gjør denne feilen og flere til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...