wicky124 Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 hm hm hm..ligger på veggen min på face...check it... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Haha, ligger ikke der heller Men samma.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 HERREGUD! er en orange gammel mercedes som råner rundt i kristiansunds gater, ser ut som den har blitt pimpa av dem! noen som vet om den har vært med? ser faen ikke ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Synes Poloen ble tøff jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Poloen var definitivt et steg i riktig retning i forhold til den Biltema-Audien fra forrige program. Må si jeg ble positivt overrasket, for forventningene var ikke høye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Litt bedre den gangen her ja, poloen var jo litt morsom. Den forrige Audien var jo bare grusom, denne kunne jeg jo faktisk kjørt offentlig - fordi den ikke blir tatt seriøst uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Jajaja, hva skal jeg si...programmet er like barnslig som alltid, men poloen vare lettere å fordøye i forhold til Audien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 fuckings freakshow.. ser heller på timmy tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 TimmyTid er dritkult (har 4cd`er med timmytid ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 HERREGUD! er en orange gammel mercedes som råner rundt i kristiansunds gater, ser ut som den har blitt pimpa av dem! noen som vet om den har vært med? ser faen ikke ut Er ikke denne vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 HERREGUD! er en orange gammel mercedes som råner rundt i kristiansunds gater, ser ut som den har blitt pimpa av dem! noen som vet om den har vært med? ser faen ikke ut Er ikke denne vel? etter hva utseende sier så bør det være flere tusen hester i merca x) ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 likte poloen jeg.. den var enkel og røff audien var fyfyfy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Er det slik tro at de pimper bilen litt etter hvordan du er... Hu med audien var råne jente, hun fikk plastikk og mere plastikk. Kan ikke da noen melde seg på å like bilene i original stand? Å se hva de gjør kanskje en gratis vask? En kompis meldte seg på, med en kjip Opelomega A stasjonsvogn. Sprayet mattsvart, gåen eksos, dårlige dempere, full i søppel og drit inni og masse sånn perfekt "Pimp my ride mat". Bilen var rett og slett heslig(ere enn en vanlig oplomega a caravan er).. På det påmeldingsskjemaet var det noe greier hvordan man ville bilen skulle se ut, der skrev han clean, store hjul, lav og lotus omega-look. Han har ikke hørt et knyst, selv om bilen var perfekt for formålet. Kappe opp hjulbuene bak og foran, lime på breddere, klaske på fangere osv. Det var omtrent kun det visuelle som var rævva. Clean er ikke helt Pimp my ride-stil, tror jeg. 1000 stilpoeng går til denne: Hadde den blitt lignende det der, hadde jeg sagt JA TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 überfresh a-omega detta der.. meldte på x-vectran til dama, men fikk ikke no respons.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 HERREGUD! er en orange gammel mercedes som råner rundt i kristiansunds gater, ser ut som den har blitt pimpa av dem! noen som vet om den har vært med? ser faen ikke ut Er ikke denne vel? er ikke den nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå