///Bmw-Tor Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Nå er jo E60 og E61 akkurat samme bil.. Foruten at førstnevnte er sedan og sistnevnte stasjonsvogn.. Vet no det da hehe. får se om jeg bestiller meg en sånn liker ikke den orginale:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Nå er jo E60 og E61 akkurat samme bil.. Foruten at førstnevnte er sedan og sistnevnte stasjonsvogn.. Vet no det da hehe. får se om jeg bestiller meg en sånn liker ikke den orginale:P Hehe, det virket ikke sånn ettersom du påpeke at det ikke var nevnt E61 i annonsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Nå er jo E60 og E61 akkurat samme bil.. Foruten at førstnevnte er sedan og sistnevnte stasjonsvogn.. Vet no det da hehe. får se om jeg bestiller meg en sånn liker ikke den orginale:P Hehe, det virket ikke sånn ettersom du påpeke at det ikke var nevnt E61 i annonsen.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Da var endelig bilen tilbake etter åtte uker på verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 fet bil har du film på skiltet også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 fet bil har du film på skiltet også? Takker Ja, hadde litt til overs etter at jeg la litt film på et par vinduer på huset, så prøvde meg frem. Synes det ble ganske greit, ikke før mørkt, men diskret og fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Her er noen bilder fra en shoot her om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Deilig! Morsomt med tona skilt, noe utenom det vanlige Jeg vil gjerne se flere bilder av denne, og det kan jeg vedde på at det er flere som vil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Deilig! Morsomt med tona skilt, noe utenom det vanlige Jeg vil gjerne se flere bilder av denne, og det kan jeg vedde på at det er flere som vil! Takker for hyggelig tilbakemelding! Søsteren min har knipset en del, skal legge ut flere når hun får redigert litt på kvalitet og størrelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Lekkert, som vanlig! Du har bare å poste bilder så fort de er ferdige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Grom stil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Meget fin men du trenger nye spredere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Ser utrolig bra ut med sotet skilt og toningen på lyktene. Ser ut som en strøken E60, eneste jeg ikke liker er de svarte felgene. Synes generelt alltid svarte felger ser kjedelig ut, da de skjuler alt av detaljer, men bilen trenger litt kontrast. Tror det hadde sett utrolig kult ut med noen kantfelger med polished kant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Har nå fått på sportsspeil på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå