Saltkjelen Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Bra resultat, Raymond! Du får poste flere bilder av hvordan dette ser ut .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Utrolig fin bil:) hvor kjøpte du de sports speilene?? og hvor mye kostet de?? kunne tenke meg slike på min E-61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Takker! Jeg kjøpte speilene på eBay, og betalte vel rett i overkant av to tusen kroner for dem. Hvis du er interessert så send meg en PM, så skal jeg prøve å finne en link til deg Skal få knipset noen flere bilder snart og legge ut! De er ikke heeeelt like M5-speilene, men ganske like, og mye rimeligere. Og funker veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Her er noen bedre bilder av nyvasket doning i kveld med nye speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 nyyyyyyyyyyyyyyyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Lenge siden du har lagt ut noen nye bilder nå gjort noe nytt med bilen i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 nydelig denne ja! Men den der girspaken kunne du spart deg. Og du bør kjøpe rattet til Ogis på "deler selges" delen av forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 nydelig denne ja! Men den der girspaken kunne du spart deg. Og du bør kjøpe rattet til Ogis på "deler selges" delen av forumet.Takker! Dette rattet passer ikke biler som er produsert før 03/2005. Har allerede hatt et M-sport-ratt som jeg fikk komplett med airbag for det samme som han skal ha uten, men det passet ikke. Så det har jeg lagt fra meg. Synes det vanlige rattet er vel så pent egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 Lenge siden du har lagt ut noen nye bilder nå gjort noe nytt med bilen i det siste? Ja, er blitt en stund siden! Bilen er vel egentlig ferdig modifisert nå. Blir en F11 på meg om et halvannet års tid, så nå skal jeg bare holde denne vedlikeholdt og fin frem til jeg bytter og heller spare pengene Har nå fått lagt på til vinterdekk på 18" M5-felger, byttet fra xenon til LED i tåkelysene, byttet bærearmer bak og da suste den gjennom EU-kontrollen frisk som en fisk, uten en eneste anmerkning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Her er flere bilder ferdig redigert etter bildetakingen i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Flotte bilder og bil ang. Girspaken så skulle du hatt den som jeg har, med orginal lys og posisjonslys ser plutslig ennå bedre ut:) Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Flotte bilder og bil ang. Girspaken så skulle du hatt den som jeg har, med orginal lys og posisjonslys ser plutslig ennå bedre ut:) Ja, jeg så den, ble tøft. Men jeg kommer nok til å bytte tilbake til den "kjedelige" originale. Blir å holde denne bilen som den er nå uten å bruke penger på annet enn vedlikehold. Skal ha F11 i 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Det er virkelig en lekker E60 du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Det er virkelig en lekker E60 du har! Tusen takk for det, Cato! Sjesker fælt på en slik som du har, hvit F11 M-sport er bare helt rå. Blir en sånn en på meg så snart jusstudiene er unnagjort Men kan jo ikke akkurat klage på den jeg har nå heller, er meget fornøyd med BMW-kvaliteten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Gleder meg til å få på sommerdekk igjen nå snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå