Gå til innhold

BMW E60 M-sport (Knallgule tåkelys, spacere & M-grill s. 11)

Walkabout
 Share

Anbefalte innlegg

Takker! Jeg kjøpte speilene på eBay, og betalte vel rett i overkant av to tusen kroner for dem. Hvis du er interessert så send meg en PM, så skal jeg prøve å finne en link til deg :) Skal få knipset noen flere bilder snart og legge ut! De er ikke heeeelt like M5-speilene, men ganske like, og mye rimeligere. Og funker veldig bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
nydelig denne ja! Men den der girspaken kunne du spart deg. Og du bør kjøpe rattet til Ogis på "deler selges" delen av forumet.
Takker! :) Dette rattet passer ikke biler som er produsert før 03/2005. Har allerede hatt et M-sport-ratt som jeg fikk komplett med airbag for det samme som han skal ha uten, men det passet ikke. Så det har jeg lagt fra meg. Synes det vanlige rattet er vel så pent egentlig :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden du har lagt ut noen nye bilder nå :) gjort noe nytt med bilen i det siste? :)
Ja, er blitt en stund siden! Bilen er vel egentlig ferdig modifisert nå. Blir en F11 på meg om et halvannet års tid, så nå skal jeg bare holde denne vedlikeholdt og fin frem til jeg bytter og heller spare pengene :) Har nå fått lagt på til vinterdekk på 18" M5-felger, byttet fra xenon til LED i tåkelysene, byttet bærearmer bak og da suste den gjennom EU-kontrollen frisk som en fisk, uten en eneste anmerkning :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Flotte bilder og bil :) ang. Girspaken så skulle du hatt den som jeg har, med orginal lys og posisjonslys ;) ser plutslig ennå bedre ut:)

Ja, jeg så den, ble tøft. Men jeg kommer nok til å bytte tilbake til den "kjedelige" originale. Blir å holde denne bilen som den er nå uten å bruke penger på annet enn vedlikehold. Skal ha F11 i 2014 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Det er virkelig en lekker E60 du har! :)

Tusen takk for det, Cato! Sjesker fælt på en slik som du har, hvit F11 M-sport er bare helt rå. Blir en sånn en på meg så snart jusstudiene er unnagjort :) Men kan jo ikke akkurat klage på den jeg har nå heller, er meget fornøyd med BMW-kvaliteten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...