Gå til innhold

Cityhopper sin familievogn: 08' 525dAT - solgt

cityhopper
 Share

Anbefalte innlegg

Meget flott E61, LCI blir aldri feil :D Også fra nabobyen da gitt :P

Jeg er forøvrig enig i at det er praktisk med god klaring til fortauskanter og andre ulumskheter som det kvinnelige kjønn har en viss dragning til når dem kommer bak rattet :wink: Også byr det jo på vesentlig bedre kjørekomfort og mindre støy, noe som er behagelig når bilen brukes i det daglige :) Ser ut som du har det viktigste på utstyrslista også, hadde gjort seg med ett M-sport ratt da.

Panoramatak skal du være glad du ikke har, dette er en av de største svakhetene på E61 dessverre. Disse takene kan lekke og vannet renner ned i "hjulbrønnen" under bagasjerommet og her ligger en del elektriske komponenter som da bli utsatt for skader :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.

Var helt bevisst på at jeg ikke ville ha panoramatak da jeg kikket etter bil. I tillegg til de potensielle problemene du nevner er det også et faktum at karosseriet ikke blir så stivt, og så synes jeg personlig at det ekstra stabiliseringsstaget under bilen bak ikke ser særlig bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Gratulerer med fornuftig valg :) Er det 3 literen eller?

Leiter etter F10 selv, må bare for solgt E90en først ;)

Ja, var ganske bestemt på at det måtte bli 3-literen. Vil heller legge pengene i motor istedet for styling, hadde ikke budsjett til begge deler dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var ganske bestemt på at det måtte bli 3-literen. Vil heller legge pengene i motor istedet for styling, hadde ikke budsjett til begge deler dessverre.

Helt enig, er kun 3,0 litere jeg også ser etter :) Når man har hatt BMW med sekser så blir det bare feil å gå ned til firer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...