Gå til innhold

....... dritt unge :P -F10 M5-

thord
 Share

Anbefalte innlegg

Nei så faen, nå blei jeg ikke misunnelig nei :wink:

Men det er klart at hadde jeg også hatt masse penger, så hadde jeg hatt noe liknende ja! Selv om jeg bor i Norge, har man så mye penger spiller det liten rolle om man betaler 700 000 eller 1,8 mil!

Han hadde en far som var M-entusiast ja, tja har jo jeg også, Hehe!Pappa har jo en E60 520d med M-sport! Holder det tro? :wink:

F10 M5 er jo min offisielle drømmebil, det har gentelig alle M5ene vært siden E39en! Kort fortalt fordi det er verdens beste bil :D Er jeg heldig får jeg kanskje råd til en F10 530d, om mange år :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

heldiggris gitt! litt av en samling han har allerede!

er det fler enn meg som lurer på hvorfor m-bilene ikke blir levert med manuell? leste i siste gatebil at e60m5 ble levert med manuell i usa. jeg skulle definitivt hatt manuell om jeg skulle hatt en slik bil. det skal sies at jeg ikke har prøvd smg, men føler det blir mere kjøring med girspaka og clutchen i tilegg altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW påstår det ikke er marked for manuell kasse i M5 i Europa.

Men amerikanerne synes jo detta er veldig eksotisk så de får det jaggu på F10 M5 også :roll:

Det må jo være større marked for manuell i Europa enn i USA, så det var litt merkelig. Jeg ville hatt manuell i en slik bil ihvertfall. Føler jeg har mer kontakt og kontroll på motoren, selv om det helt sikkert er en helt syk automatkasse i en slik bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sånn bakvent egentelig. I automat landet USA så fåes den med manuell, mens her er det kun automat. Men som nevnt over her så er jo manuell veldig eksotisk og "kult" i USA da :)

Men jeg er sikker på at hvis man er hos Bavaria og skal bestille ny F10 M5 så klarer de sikkert å få skaffa en med manuell hvis man slår seg skikkelig vrang :wink: BMW Norge skaffer jo USA modeller når den Norske stat skal handle BMWer til sine ambassader i USA, så de burde jo klare å få tak i en manuell F10 M5 da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...