bmwgrace Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Sleng inn bilde her, så jeg får sett åssen det blir da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Originalt: Her er etter de ble lakkert sort, tonet blinklys og montert angel eyes: Er litt jobb, men det er verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Originalt: Her er etter de ble lakkert sort, tonet blinklys og montert angel eyes: Er litt jobb, men det er verdt det Det ble fint.. Bra med så gode nyheter, Grace! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Hadde sans for den lyktemod'n der! : P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Heei, nå kommer det en gladmelding Hatt rust på bakluke, masse på panser og inne i dørene. Og gjett hva, rustgaratien gikk gjennom hos Bavaria. Så om ca 1 mnd står bilen min med 2 nye dører, nytt panser og nylakkert bakluke. Gleder meg masse. Da blir 320n endelig litt fin i lakken Gratulerer med en hyggelig melding! Bare lurer på om bilen din er importert? Hvis ikke, vet du om garantien gjelder importerte biler også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Heei, nå kommer det en gladmelding Hatt rust på bakluke, masse på panser og inne i dørene. Og gjett hva, rustgaratien gikk gjennom hos Bavaria. Så om ca 1 mnd står bilen min med 2 nye dører, nytt panser og nylakkert bakluke. Gleder meg masse. Da blir 320n endelig litt fin i lakken Gratulerer med en hyggelig melding! Bare lurer på om bilen din er importert? Hvis ikke, vet du om garantien gjelder importerte biler også? Ja, bilen min er importert så funka på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Originalt: Her er etter de ble lakkert sort, tonet blinklys og montert angel eyes: Er litt jobb, men det er verdt det Det ble fint.. Bra med så gode nyheter, Grace! Blir det noe kult siden jeg allerede har svart bil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Kan jo legge lamin-x smoke film på lykteglassene, har det på E60n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Ja, lyktene på dem er jo drit gromme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Jeg har også brukt laminx på E34, funker kjempebra og ser ikke ut som noe jalla-opplegg. Jeg kjøpte dog ikke ferdig skjært, kjøpte et sånt ark på ebay og la på og skjærte etterpå. Enkelt er det og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Stemmer, stemmer.. hvor mye koster det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 http://www.lamin-x.com/BMW-E46-Sedan-02 ... p/b011.htm 40 dollar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Er det jeg gjorde på mine lykter, funker gull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå