VegarVS Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 første bilen var en 96 modell cherokee! som min bror kræsja på vei heim men det var igrunn like greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Har ingen bilder av den her, men det var en dønn strøken, og original, 1994 E36 316iC. Null utstyr, stoffseter og manuell...jeg elsket den bilen over alt. Den endte sitt liv på taket i Hamar sentrum, med meg lettere skadet bak rattet. Takke faen for airbag og setebelter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Og hvordan klarte du det midt i sentrum?? Eller var det oppe ved statoilen der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Dette ble min første bil... 320i, ga meg ekstremt mye problemer med, varme apparat, clutch, girkasse, vannpumpe etc. Men bilen var artig den, ble herjet litt med i fjor vinter Angrer litt på at jeg solgte den, pga. fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 mi førstebil, 320d - 2008 mod. hatt den siden rett før jeg fikk lappen i månedskiftet mai/juni i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 aner ikke spant på 4 gir uten clutch. hehe i gang med det samma pisset som på ford-forumet i gamledager ja som om 3.2 bar holder mer enn 2 sekunder på den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 E30 325 seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Og hvordan klarte du det midt i sentrum?? Eller var det oppe ved statoilen der? Dette skjedde i Stangeveien, rett etter stasjonen retning Vikingskipet. Ikke smart å kjøre seg en runde etter å ha jobbet i fire døgn på TG... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Min første bil var en Nissan 180B SSS, 1,8 med 2 hitachi forgassere, vannvittig gromt................. i -84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 aner ikke spant på 4 gir uten clutch. hehe i gang med det samma pisset som på ford-forumet i gamledager ja som om 3.2 bar holder mer enn 2 sekunder på den der kjørte faktisk en halv sommer da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 På 3.2 bar?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Mazda RX2 Super DeLuxe Coupe Har ikke bilder, men en rød sånn kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 På 3.2 bar?? ja, men skal siea att toppakninga røyk engang og da så jeg att stempla hadde smeltet litt på sia, men monterte med ny toppakning å monterte sammen igjen å kjørte en stund til. hehe blei dårlig oljetrykk i den ettervært på totalt utslitte kamlagre, så tok den ut og monterte cosworth motor, noe som gikk enda kortere da kjøpte jeg e28 isteden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Her var min første bil dagen den ble kjøpt: Som etter en stund ble den slik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 1987 2-dørs E30 316 (uten i) komplett med masse rust og hengerfeste. Morro vinterbil første vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå