Yngvejos Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Dagens oppgradering, performance girkule. Kort og tung sak som gir en god følelse av å "kaste" den i gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Tøff og flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Takker. Har ett lite carputer prosjekt på gang, skal sette opp en raspberry linuxpc for å få spotify og vanntemp etc. i idrive displayet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Stilig prosjekt. Tenk hadde det vært så "enkelt" i gamledager når jeg hadde et vanlig hovedkort baki bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Har trua på Raspberryen. Har aldri likt tanken på å bygge carputer før siden det blir så mange og store komponenter. Denne booter linux fra sd-kort (ARM prosessor, så den er dessverre ikke x86 kompatibel) og bruker en micro usb mobillader som strømkilde. Jeg kan med andre ord slenge kabinett, strømforsyning og tastaturet jeg har bestilt nedi midtarmlenet. Det som tar mest plass blir selve pluggene som kobles i den. På sikt frister det å dra den litt lengre og se på mulighetene for å kontrollere den med idrive kontrollen og koble meg inn på can-bus for å få lest ut oljetemp sånn som denne karen har gjort. http://forums.5series.net/topic/120729- ... ge__st__30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Så var det tid for årets kuleste oppgradering: Skvettlapper og ballongdekk Byttet olje og filter i samme slengen. Hadde 17000km igjen å kjøre på oljen ifølge BMW, men olja jeg tappet av så bra svart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Haha, ser du har samme stygge vinterfelger som meg Litt skummelt at du har en prikk lik e34 som jeg hadde, samme grå med originale lykter og alt. Til og med SC skilter Liker samme type biler vi da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 Haha, ser du har samme stygge vinterfelger som meg Litt skummelt at du har en prikk lik e34 som jeg hadde, samme grå med originale lykter og alt. Til og med SC skilter Liker samme type biler vi da. Blir litt trist hver gang jeg ser bilen med vinterfelgene på. E34en er dama sin. Satser på å få byttet den ut i en e46 på sikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Var 2 minutter i fra å bestille vinterdekk i 225/45-17 til M-sport felgene, men fornuften slo inn. Da må man plutselig ha nye sommerfelger og dekk til sommeren også Men fyttigrisen stygge de felgene er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Nydelig bil Yngve. 325 hørtes litt små digg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 på tide å oppdatere med bilder av oppgraderinga du plutselig fikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Skjer det noe her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 update ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå