Gå til innhold

Alpina B12 5,0 E32 Nr 179- Bilen er nå solgt 4.7-2013

Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Da har man fått kjørt ordentlig langt med bilen etter at div fix ble gjort med den.

Fikk selvfølgelig knipset noen bilder i utrolig flott sommervær

Strøken Alpina B12 vs sliten 735(Stakkars 735 som står forlatt, trist å se at folk bare driter i tingene sine)

ddyzwe8jdvob4p88efir.jpg

0618d9mfus6idnscfgcq.jpg

Alpina shoot

qn9njfsnzsm1j52lkcft.jpg

j6rnxkcugnuafwz51oxc.jpg

nxpupmwfp9qrvfhe9h7z.jpg

bzqok8gsifv2mwop9sx7.jpg

f1xlm5xsk3kpzo4qsni0.jpg

9yzl1skh0jye6bxrh7kh.jpg

qo8cnwevrdhz5u6v2ofb.jpg

lkubtr4n0t67ts3t6hzi.jpg

eax7gxlkncj1wtllz6kq.jpg

y2ew8t99httj67iktl4f.jpg

p3kl0uefzilgj9q2bx7t.jpg

8uxdrzk0n6bu99sx1f87.jpg

Nå virker det som at bilen går som den skal! :D

I tillegg gøy å få hyggelige tilbakemeldinger av folk som kommer bort for å ta titt og ikke minst tommel opp av forbipasserende biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja akkurat det skjønte jeg. ;)

men tenkte som så at B10 var 5-serie.. men det stemmer jo ikke helt da B10 også er 6 serie..

og at B12 var 7 serie.. men B12 er jo også 8-serie..

og B7 er både 7 serie og 6-serie..

3-serie ser ut til å være både B3, B6, B8, C1, C2 etc... hvilket iofs er greit da alle disse er 3-serie, men lurte på om det var noen forklaring på hvorfor f.eks B10 og B12 brukes om vidt forskjellige biler.. ser jo at folk skriver "spotta en B10 i dag".... jaha, hvordan bil var da spottet? Regnet med at det ligger noe BAK kodene, som på motorkoder, der kan man ofte tyde hva det betyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja akkurat det skjønte jeg. ;)

men tenkte som så at B10 var 5-serie.. men det stemmer jo ikke helt da B10 også er 6 serie..

og at B12 var 7 serie.. men B12 er jo også 8-serie..

og B7 er både 7 serie og 6-serie..

3-serie ser ut til å være både B3, B6, B8, C1, C2 etc... hvilket iofs er greit da alle disse er 3-serie, men lurte på om det var noen forklaring på hvorfor f.eks B10 og B12 brukes om vidt forskjellige biler.. ser jo at folk skriver "spotta en B10 i dag".... jaha, hvordan bil var da spottet? Regnet med at det ligger noe BAK kodene, som på motorkoder, der kan man ofte tyde hva det betyr...

Uten om de nye (b3 d3 b5 d5 b6 b7 etc) så tror jeg ikke du finner noe stor logikk rundt de modell betegnelsene. Også har du jo sammenhengen med gamle B6 er rekkesekkser, B8 V8 og B12 V12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten om de nye (b3 d3 b5 d5 b6 b7 etc) så tror jeg ikke du finner noe stor logikk rundt de modell betegnelsene. Også har du jo sammenhengen med gamle B6 er rekkesekkser, B8 V8 og B12 V12.

Ok, takk, da var det ikke bare at jeg er dum ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Dumt at den går ut av landet :( Alle slike biler som ikke er registrerte gjør som regel det, så fort de er registrerte så blir de som regel værende i landet...

Registrer Alpinaene deres gutter så vi får opp den Norske bestanden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...