Kristian Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Hva blir den kostende med norske skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Hva blir den kostende med norske skilt? Skilter kommer på ca 60-70' med alternativ beregning. Hvis man ikke vil vente til bilen blir veteran i 2020. Da tipper jeg verdien på bilen dobbles. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 En fantastisk bil jeg gjerne skulle hatt, men har dessverre nok prosjekter! "Lykke til" med salg (føler i grunn den bør være hos deg, for da for den et verdig liv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Hvorfor ikke registrere bilen og så selge den, det må jo gi mye bedre pris og respons Regga biler forsvinner ikke så lett ut av landet heller, kan ikke la denne gå til utlandet... Kunne mer en gjerne tenkt meg en slik bil, og kunne fint betalt de 70 tusen ekstra for skilter. Det hadde den vært verd synes jeg, er jo en Alpina for søren Men problemet med alternativ er at man først må betale full avgift for så å søke alternativ, og full avgift har ikke jeg råd til Dette holder meg tilbake fra Alpina drømmen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 En fantastisk bil jeg gjerne skulle hatt, men har dessverre nok prosjekter!"Lykke til" med salg (føler i grunn den bør være hos deg, for da for den et verdig liv) Prosjekter er moro det:) takk for det, håper å finne noen som kan gi den et verdig liv videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Hvorfor ikke registrere bilen og så selge den, det må jo gi mye bedre pris og respons Regga biler forsvinner ikke så lett ut av landet heller, kan ikke la denne gå til utlandet... Kunne mer en gjerne tenkt meg en slik bil, og kunne fint betalt de 70 tusen ekstra for skilter. Det hadde den vært verd synes jeg, er jo en Alpina for søren Men problemet med alternativ er at man først må betale full avgift for så å søke alternativ, og full avgift har ikke jeg råd til Dette holder meg tilbake fra Alpina drømmen.... Ja sant det du sier vedrørende avgiften. Må betale full avgift ca 100'tusen, så for man tilbake ca 30'tusen ved alternativ beregning... Var planer om skilter, men da bilen er veteran om noen år så gadd jeg ikke regge den. Tenkte også muligheten er der for å selge til utlandet også hvIs jeg dropper registrering av bilen. Vil helst se den får Norsk statsborgerskap i en bmw familie, men får se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Ja avgiftene ødelegger mye for oss entusiaster Blir jo bedre med årene og det snakkes om at vanlig bruktimport avgift skal blir mer lik den alternativ bruker så det hadde vært noe Men annonserer du den på Finn så er jo sjansen stor for at den forblir i Norge, er jo sykt strøken og prisen er ikke allverden heller Dette er jo biler som er rene investeringer å regne, blir ikke billigere med årene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Ja kjedelig med avgifter..Men spørs om så mange folk vet hvordan bil dette er når den legges for salg på finn. Bilprisene på b12 har steget en del, men blir nok som med e30m3 prisene som er i været, bare tar litt lenger lenger tid med en b12.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Fin bil og tråd.. Regner med at et eventuelt salg er for å oppgradere samlingen mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Fin bil og tråd.. Regner med at et eventuelt salg er for å oppgradere samlingen mer? Takk for det Nei blir ikke noen flere biler nå med det første må jeg si hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Ett litt tøft bilde jeg fant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Går det ann og ikke ta et tøft bilde, av en tøff bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 På tide med en update her Burkard Bovensiepen, mannen som startet det store Alpina eventyret Sommeren 2012 begynte bilen å gå ujevnt ved kaldstart, problemet var at bilen sugde falsk luft, Pakkningene ved innsuget på bilen måtte byttes samt en del andre ting skulle byttes ut. Så da var det og bestille alt av deler så man kunne få bilen i orden til 2013 sesongen. Pakkninger, O-ringer, Borsch plugger osvosv ble kjøpt. Sjekket først med GSbildeler angående delene og priser, var ikke sunne priser der. Så bestilte alt av deler fra USA i stedet, brukte Eeuroparts (Veldig gode priser og god service) Før start og demontering. Det meste demontert så man kunne rengjøre litt så det ble klart for montering av de nye pakkningene x4 Byttet også O-ringer på innsprøytnings dysene og fikk rengjort. Pakkning og pakkningsmasse på plass. Da var alt montert tilbake utenom beskyttelses dekselet. Men nå suger den ikke falsk luft og går ujevnt lenger Var ikke bare bare å komme til for å få skrudd, men man fikk det jo til. Alt ble også dratt med riktig moment osv.. Fått fikset noen andre småting i tillegg: Blinklyset på den ene siden som var mørkere enn det på andre siden, ble rengjort så nå er hvertfall begge like. Før Etter Bilen har vært uten cd spiller en stund så også det er på plass nå, gikk for en kenwood spiller som passet greit med resten av dashbordet. Bilen er ikke gått så veldig mye Tok noen bilder av bilen i dag. Tror nesten jeg tar med denne på E30meet i Juni også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Ser bra ut Christian, ikke liten motor å skru på det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Denne bilen skulle jeg gjerne parkert i garasjen, gitt. Hadde sett bra ut ved siden av BiTurno'n Håper du tar denne med på E30Meet, alltid gøy med flere Alpina'er... Skal kjøre bort med B10 4.0 selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå