Gå til innhold

Sonora metallic 1 Serie E87 2006 Mye utstyr++ Luftes for eventuelt salg!


 Share

Anbefalte innlegg

Utrolig flott frontparti på denne 1-serien, og fargen er bare rå! Herlig med en farge som ikke alle andre har!

 

Tusen takk, kult at du synes det :D Blei bra med 1M fangeren synes jeg, gjorde den litt mer aggressiv :) 

Hehe ja litt morsomt å ha noe som ikke alle har! Har ikke sett mange 1 serier med akkurat denne fargen på norske veier gitt :o Har vel møtt én 1 serie med samme fargen på veien for 1 års tid siden, og sett noen få på finn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ble veldig tøft! Skiller deg skikkelig ut blant andre 1-ere, og det liker vi ;)

Det eneste jeg kunne tenke meg var å få den litt lavere foran, trengs ikke så mye :)

 

Veldig tøff med ny front og stilig farge! :)

 

Takk! Kult at dere liker det dere ser! :)

Hadde vært gøy å gjort den lavere, og tror det hadde blitt tøft! Har vært i tankene lenge, men inntil videre så lar jeg den være slik den er :) Veldig dårlige veier oppi her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig spennende å se hvordan dette blir! :)

Jeg har jo pre-facelift 1 serien, og ulempen med det er at dashbordet går ikke like langt ned som på facelift dashbordet..

Så blir spennende å se hvordan jeg får det til å passe, håper det går på et vis :D Alt går til slutt (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Tenkte å få montert CIC navigasjonen denne uka! :D

Mangler bare noen pinner til kontaktene så er jeg good to go!

 

Fant også ut at jeg hadde lyst på regnsensor siden jeg har ettermontert Bi-Xenon lykter slik at jeg får automatisk kjørelys som skrur seg av og på avhengig av om det er mørkt eller lyst, og selvfølgelig greit med automatiske vindusviskere. Spaksentralen og ny rute med regnsensor er montert, så mangler bare et par ledninger og litt koding så er det på plass også! Monterte multifunksjonsratt i fjor en gang, men selvfølgelig fikk jeg tak i feil spaksentral som ikke støttet slike knapper.. så de har kun vært til pynt frem til nå.. men nå som CIC navigasjon kommer på plass og ny spaksentral er montert så får jeg endelig brukt dem også :D

 

Har tatt noen bilder så skal legge ut bilder etterhvert!

 

Hva jeg har fått tak i som skal monteres:

- Midtkonsoll med plass til Idrive pluss at det fulgte med armlene med snap-in adapter for telefon. (montert)

- CIC professional head unit

- CID skjerm 8,8"

- Idrive kontroller med deksel til midtkonsoll (montert)

- CCC frontpanel (CIC panelet fra facelift passer ikke da dashbordet på pre-faceliften er anderledes så må modifisere CCC panelet slik at det passer)

- Function carrier for navigasjon professional

- Kontakt til Idrive kontroller

- Kontakt til CID skjerm

- CID skjerm signal ledning mellom head unit og skjerm

- USB kontakt med ledning til CIC head unit

- Combox Media (for blåtann, bmwapps, internett)

- Spaksentral med cruise controll, multifunksjonsknapper og automatiske vindusviskere (montert)

- Regnsensor (montert)

- Ny frontrute med plass til regnsensor (montert)

 

Begynner å bli litt mer utstyr i bilen nå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...