Gå til innhold

Sonora metallic 1 Serie E87 2006 Mye utstyr++ Luftes for eventuelt salg!


 Share

Anbefalte innlegg

Det er auto dim ja. Okei, da skal jeg sjekke ut om jeg finner et X1 speil :) de har vel fjernlys assistent?

Kommer nok annpå utstyr akkurat som på andre modeller, så får sikkert speil både med og uten fjernlysassistansen:) Alle speil passer, så om du finner fra 3 serie, 1 serie eller x1, og kanskje 5 serie også, så bør det funke :) Bare søke for eksempel på ebay etter speil med high-beam assistant på engelske ebay eller fernlichtassistant på den tyske sida, så kommer det en del treff.

Men veldig lett å se om de har det da for er jo et stort kamera på baksiden :) i tillegg får du speil med både kompass, garasjeåpner og led for alarm om man har dette. Tror alle speil med fjernlysassistanse har auto dim men ikke helt sikker.

Endret av bjorneoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Du står på. Beholde stripene, jeg synes det ble stilig. :)

 

Litt småfiks i blant må til!

Godt å se at noen liker de også :) Etter å ha hatt de på et par uker, så synes jeg også at det ble litt stilig, så tror jeg beholder stripene inntil videre :)

 

Litt planer for resten av sommeren:

Har liggende en baklukespoiler tilsvarende den du har, men passformen var litt dårlig, så planen er å pusse og tilpasse den litt så blir det kanskje spoiler på meg å! Tror det vil hjelpe på utseendet bak, ser litt rund ut.. Og så skal m6 felgene pusses blanke og fine og fri for riper.

Satser på at det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For vel ta med et bilde bakfra også :)

Tror spoiler hadde vært tøft, gir er litt mer sportslig utseendet bak!

post-67554-0-65614700-1436083604_thumb.j

Har nå også fått bytta takantenna til den med telefon og GPS kobling i tillegg til vanlig radio :)

Så mangler bare noen antenne ledninger som er på vei i posten for å fullføre det hele.

Gammel

post-67554-0-89374800-1436084167_thumb.j

Ny

post-67554-0-31403300-1436084148_thumb.j

post-67554-0-43297500-1436084156_thumb.j

Endret av bjorneoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir visst aldri fornøyd, du! :-)

Blir ikke lei av å følge denne tråden. Imponerende hva du har lært deg av koding også.

Kan ikke gi meg før alle planer er på plass :D

Hehe, takk! :) Artig med koding, morsomt når man får til ting, er så mange muligheter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Lenge siden sist nå! Skjedd relativt lite i sommer..

 

Har nå kjøpt dashbord med navi fra danskiii, så da kan jeg endelig få montert navigasjon 100% originalt :D funker slik det er nå, men blir litt jalla når ting ikke har ordentlige fester, så litt løst her og der.. men nå blir det montert skikkelig, satser på bytte av dash i høstferien! :)

 

Samt ettermontering av solsensor som mitt nåværende dashbord ikke har feste til.. Ser at mange bmwer har dette, og aner ikke hvorfor min ikke har det da jeg har IHKA (automatisk klima).. men nå får jeg det da :)

 

Skulle visst måle vinklene på solstråler og bedre distribuere lufta på dager med sola rett imot! Blir spennende å se om jeg merker forskjell :)

 

post-67554-0-44528400-1442316360_thumb.j

Endret av bjorneoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fin handel! :)

 

Spoiler bak er et must btw når du har en slik front :P

Hehe ja vet!

 

Har en spoiler liggende! ;) hadde planer om å få den på i sommer men passformen er ikke helt god på den, så må tilpasses litt for at den skal passe ordentlig på taket, forhåpentligvis er den lakkert å montert i løpet av høst/vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...