Gå til innhold

Bmw klubben døde visst?

H_c
 Share

Anbefalte innlegg

Det som er dumt er at du må betale med paypal for at de skal kunne registrere betalingen på nettsiden deres (noe de ikke klarer likevel). Dermed forsvinner kvitteringsmuligheten du hadde før i nettbanken.

Du får kvittering på mail ifra PayPal. Er ikke det godt nok? Godt nok for meg hvertfall.

Det har ikke jeg fått.

Jeg brukte bare PayPal som gjest uten å registrere meg og fikk kvittering på mail iløpet av 2 min. Virket med en gang. Fikk ikke tilgang på forumet til BMWCCN så jeg sendte en mail til Webansvarlig kl23.25 og neste morgen kl 07.33 fikk jeg svar tilbake at de hadde manuelt aktivert medlemskapet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var det sikkert det jeg også gjorde, men fikk altså ingen kvittering. Merkelig. Har også i etterkant sendt mail til Webansvarlig og medlemskapet er aktivert, så den biten er grei. Det er altså bare et håndfast bevis på at jeg er medlem som mangler. Men det dukker vel opp når bakkene er bare en gang får jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på årets landstreff f.eks, det er lagt til oppdal på en parkeringsplass med hytter. I alle tidligere år har hovedtreffet blitt arrangert med et stort fokus på banekjøring (og i de siste årene med et økende fokus på utstilling i tillegg) men nå blir det plutselig stopp.

Det treffet kommer nok ikke i steden for banetreffene, men som et tillegg. Som enkelte andre sier er det jo ikke alle i klubben som er like banegale som enkelte. Det sosialle spiller også en rolle, og folk har gjerne familie og barn som kanskje vil være med eller andre preferanser. Jeg synes det er bra at de satser på litt bredde i klubben jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gss, fordi webmaster ike har noe med innmeldingen å gjøre, webmaster i dette tilfellet er et datafirma.. Som i sin tur sikkert fakturer bmwccn for timene de tar med å sitte å lese mailer de ikke skulle hatt...

Fra før av har de jo fakturert nesten en halv mill kroner for å IKKE få til forumet.. samt å IKKE gjøre det mer moderne enn det var når de lanserte demoversjonen i 2001!!!!!!

Jeg er faktisk villig til å VEDDE på at de fakturere for hver dag de IKKE gidder gå på jobb..

-"Gadd ikke gå på jobb, a 500kr,-"

-"Runket en kamel og sendte en sms til styret i bmw kluben og sa jeg snart hadde laget menyen, 2500,-"

-"Ringte kompissen min i bmw styret, og sa vi trengte mer penger til heroin, 500,-"

-"sendte ut en pressemelding om at jeg er homofil, og har vannhode, 25000,- "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo idiotisk at de skriver på siden sin at de som har problemer med innmelding skal ta kontakt med webmaster.

Hvorfor er det idiotisk?

Det står jo svaret på her i mange poster!

Du får nok hjelp på den e posten om man har problemer med selve innmeldingen. Men som de MÅ vite om de følger med en brøkdel av hva de burde ser de sikkert at spørsmålene er ang medlemskort som mange ikke har fått.

En klubb som har store problemer rundt enkle ting som innmelding lever neppe lenge.

Godt at de som gidder betaler en del mer da så inntektene forhåpentligvis blir som i 2011 #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som hører til Hordaland har vært med i noen år og møtt opp på et par arrangement, men føler liksom at det er vanskelig og "komme inn i varmen". Får inntrykk av at det er en veldig sammensveiset gjeng som er der, (som er bra det) men ikke så lett og komme til for nye folk liksom. :roll:

Har du tenkt deg på sladdetreff neste helg i regi av bmwccn hordaland? Har vurdert det, må bare få med meg en kompis.

Kan legge til at jeg meldte meg inn for to mnd siden ca, har til gode å få noe innmeldingsbevis.

Neste helg har jeg vaktuke, så usikkert om jeg kan være med. Det vet jeg ikke før det nærmer seg.

Men det hadde sikkert vært artig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo idiotisk at de skriver på siden sin at de som har problemer med innmelding skal ta kontakt med webmaster.

Hvorfor er det idiotisk?

Jeg kan fortelle deg hvorfor det er idiotisk. Det er idiotisk fordi BMWCCN allerede har betalt flere hundre tusen for denne nettsiden. Såppass grunnleggende funksjon som at de som melder seg inn i klubben også skal få tilgang til siden uten å måtte si ifra MÅ jo fungere da. Måtte selv si ifra at jeg ikke fikk tilgang til sidene gjennom en "klagetråd" for BMWCCN her på Bimmers", da mailen min til BMWCCN enda ikke var besvart etter 3 uker. Fikk da en ny mailadresse, til webmaster, og da ordnet ting seg kjapt. Sånn jeg ser det så er Webmaster den eneste oppegående i klubben. Han har vel i grunn fått til mer enn hele det IT-firmaet fikk til på de x antall årene de brukte (5-10?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var betalende medlem i en 10-12 år, men plutselig uteble regningen i posten. Så nå tror jeg ikke at jeg er medlem lenger. Jeg sendte inn en mail ang mitt medlemskap, og sa at jeg fortsatt ville være medlem - og gjerne få en faktura i posten hvert år. Fikk aldri svar. Vil gjerne beholde mitt medlemsnummer, som jeg alltid har hatt, derfor vil jeg ikke registrere meg som nytt medlem....

Men kanskje jeg rett og slett ikke er BMW nok for de? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var betalende medlem i en 10-12 år, men plutselig uteble regningen i posten. Så nå tror jeg ikke at jeg er medlem lenger. Jeg sendte inn en mail ang mitt medlemskap, og sa at jeg fortsatt ville være medlem - og gjerne få en faktura i posten hvert år. Fikk aldri svar. Vil gjerne beholde mitt medlemsnummer, som jeg alltid har hatt, derfor vil jeg ikke registrere meg som nytt medlem....

Men kanskje jeg rett og slett ikke er BMW nok for de? ;)

Problemet her er at vi har for gamle BMWer! Får heller ingen faktura i posten og har gitt opp for lengst! Er egentlig ikke så farlig da jeg føler at om man ikke ofrer mye penger for å skaffe seg et "råskinn" av en BMW av nyere modell, med original motor, heeeelt korrekte fargekombinasjoner og lav km.stand, så blir man "baksnakket/kommentert" på en negativ måte. Har dessverre overhørt både det ene og det andre. Har kommet mye hyggelig ut av klubben, det er ikke det, men har en negativ innstilling til hele klubben :P Litt synd at miljøet der er slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skulle nesten tru det...

Men nesten litt rart det også, for jeg fikk forespørsel fra BMW CCN for maaange år siden om å starte/lede en E21-avdeling (på lik linje med 02-avdelingen) i CCN-regi - men nå er jeg visstnok helt lagt på hylla av de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...