Fredrik 90 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Sitter å vurderer å melde meg inn i BMWCCN, men etter hva jeg har lest her så blir jeg litt tvilende. Bør jeg droppe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Jeg mener det bare er til å melde seg inn, men jeg forstår veldig godt skeptisen når jeg leser hva andre folk her erfarer. Uansett, det som kan få klubben på beina igjen vil være nettopp nye medlemmer, så jeg mener det er verdt et forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 CCN har stand på store motor-happenings som Oslo motorshow osv så noe markedsføring bedrives det jo, men da primært på østlandet... Ja, det bedrives for lite markedsføring. Man burde kanskje samarbeidet med forhandlere av BMW og reklamert med forskjellige kjøretreningskurs slik som klubben pleier å ha på hoved treffene. Og til Fredrik: Er forså vidt enig i det du sier. Forumet kunne vært åpent, men med så få andre "godbiter" til medlemmene blir det vanskelig å holde på medlemmene. Som jeg har sagt før må hele den organisatoriske biten på plass og de bør få på plass gode rutiner for treff og arrangementer, og ikke minst bør informasjonen bli MYE bedre. Men uansett hvor mye vi diskuterer her blir ingen ting bedre. Hvis man ønsker å få endret ting må man selv delta. Hvis alle sitter på gjerdet å venter skjer det jo uansett ingen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Må jo bare spørre deg selv om du får noe ut av det. De har endel rabattavtaler rundt omkring som kan lønne seg hvis du ikke har avtaler fra før og handler endel. Ellers er det ikke så mye for oss sørlendinger. Ingen lokallag i agder-fylkene. Det er noen treff i Telemark/Rogaland/Østlandet, men må ikke være medlem for å delta på de. Hovedtreffet på Rudskogen er også avlyst i år. Men er jo ikke store summen det er snakk om uansett så er bare å melde seg inn hvis du føler for det. Føler seg jo litt ekstra BMW-entusiastisk med CCN-klister i bakruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Om man får klistremerker ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Er vel slutt på utsendig av medlemskort og klistermerke? Har ihvertfall ventet 7mnd på mitt. Flere mailer er send og ingen er motatt. I mine øyne var det 600,- bortkastede penger. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Medlemskort skal du få. Vistnok i plast (noe av grunnen til økt pris) 600 er ikke mye penger, men er jo nok hvis det eneste man får igjen er 4 bilblader. Handler man mye på Koed/GS/Schmiedmann kan man dog fort spare inn hele eller deler av kontigenten rimelig kjapt. Virker som dårlig oppfølging av nye medlemmer er et kjempeproblem i BMWCCN. Dårlig/ingen tilbakemelding på mail er en gjenganger... Jeg er klar over at dette er frivillig, men hvis man ikke er i stand til å utføre oppgaven sin på en god måte må man si ifra før det er for sent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Ja, virker som det er litt random hvem som får hjelp eller ikke. Fått svar når jeg tok kontakt med dem angående endring av adresse, og medlemskort har jeg alltid fått i posten. Medlemsavgiften sparer jeg uansett lett inn med rabatten vi får på forsikring hos Unison. Sparer faktisk så mye der at det i seg selv gjør at jeg gledelig betaler medlemsavgiften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Virker som dårlig oppfølging av nye medlemmer er et kjempeproblem i BMWCCN. Dårlig/ingen tilbakemelding på mail er en gjenganger... Ikke bare nye... De 2 siste årene har jeg måttet mase, for å få medlemskort. I fjor gikk det nermere et halvt år. Null respons på mail, så jeg så meg nødt til å rope og skrike på forumet. Da ble det kjappere gang på det. I år har jeg ventet snart 2 mnd. Betalingen min var plutselig ikke registrert lengre heller. Det ble ordnet på Fredag etter litt mailing, så medlemskort er sikkert på vei... Håper jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Jeg har kommentert det før, men det er fortsatt ikke mulig å finne noe sted på nettsidene deres hvor mye medlemsskapet koster. Vet det jo etter kommentarene her på forumet, men det er for dårlig at det ikke står på ens egen nettside. Det er noen rabatter her og der som virker litt interessant, men foreløpig føler jeg selv det er like greitt å vente med å melde seg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Jeg har kommentert det før, men det er fortsatt ikke mulig å finne noe sted på nettsidene deres hvor mye medlemsskapet koster.Vet det jo etter kommentarene her på forumet, men det er for dårlig at det ikke står på ens egen nettside. Det er noen rabatter her og der som virker litt interessant, men foreløpig føler jeg selv det er like greitt å vente med å melde seg inn. Ikke nå lenger.. Ble rettet idag eller i går. Nå kommer prisen frem når du trykkrer på "Bli medlem". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Det nytter å komme med klagene her på forumet:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Fikk faktisk medlemskortet mitt idag! Ventet en god stund på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Det nytter å komme med klagene her på forumet:p Nytter hvertfall ikke å komme med det på BMWCCN sine sider hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Sitter å vurderer å melde meg inn i BMWCCN, men etter hva jeg har lest her så blir jeg litt tvilende. Bør jeg droppe det jeg synes egentlig ikke du skal droppe det, det er ganske mye bra rabatter igjennom bmwccn. også for at klubben skal komme opp å gå igjen så trenger man nye og engaskjerte medlemmer. jeg tror og håper at bmwccn kommer til bli bra igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå