awt Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Er "bare" til å bytte dashbord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Hvilke interiør lister har bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 HeiHar du koppholdere i dashen over hanskerommet? Eventuelt er det sort interiør? Er på jaktvetter begge koppholdere + Delen av dashen som koppholderene er montert i. 'Tror jeg du bare kan glemme. Etter som jeg har hørt så er det en omfattende operasjon og ettermontere. Ikke funnet 1 person på nett etter utallige søk på google inn og utland som har ettermontert dette. Men fint om noen har sett eller har et super triks på dette har "ettermontert" dette i en e61 , men da byttet vi hele dashbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Hvilke interiør lister har bilen? Det er svar carbon look, tror nok dette er hjemmelaget/påklistret, men ser faktisk bra ut til og være hjemmesnikra. er "Titan II dunkel" "under teipen". er forøvrig ikke noe carbon på dørhåntakene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t_pedersen81 Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Hei Har du CCC og IBS til denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 HeiHar du CCC og IBS til denne bilen? Jeg har cdspiller og skjerm. IBS? tenker du på den som sitter på +polen på batteriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t_pedersen81 Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 sitter ikke IBS på minus polen? , men ja, det var den jeg tenkte på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redrom Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 pris på interiør listetene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 sitter ikke IBS på minus polen? , men ja, det var den jeg tenkte på! det kan godt være, litt usikker, men har det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 pris på interiør listetene? 1200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWLarseren Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Er det comfort eller sportstoler i bilen ? Evt. hvilken farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Har bilen Webasto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omadsen Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Hva slags speil er det på denne og hvordan farge har bilen? Lyspakke? Automatisk nedblendbare? Memory? Innfellbare? Shadow line? Er det Dynamic Drive på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egeland92 Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Har du sidespeil? Det er bare selve speilet/glasset jeg trenger. Trenger med varme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå