Gå til innhold

Arne sin BMW F11 535d


ArneR.
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 355
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke chippet den ennå. Vurderer Hartge boks, men har mest lyst på omprogrammering av ecu. Men det er fortsatt ikke mulig, for de klarer rett å slett ikke å cracke ecu`en. Har ikke tenkt så mye på de refleksene egentlig. Kanskje fått noen hvite deksler over der? Mulig eg må se litt på det. Men er det noe en legger merke til egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er noe fint, er sånne på e46 coupe også, mulig andre modeller også. Er vell kanskje jeg som bare lgger merke til det :lol: Men kanskje prøvd med folie å se hvordan det hadde blitt? Muli det blir litt mørkt med tanke på skygge, dei er vell inngravert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Kanskje fått noen hvite deksler over der? Mulig eg må se litt på det. Men er det noe en legger merke til egentlig?

Såg ei annonse i et PerformanceBMW blad i fjor eller noe hvor de solgte ferdiglakka deksel til å erstatte refleksene i bakfangeren. Var ei britisk nettside ala GS, Koed osv. som solgte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biler som har automatisk avblendbare speil har det sorte feltet i bunn.

Jeg får ikke dette helt til å stemme når jeg kikker på biler på finn.no

Denne feks. har automatisk avblendbare innvendig/utvendig speil (430), men denne har ikke det sorte feltet nederst på speilene: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36744438

Det ser ut til å være utstyret "Lane Change Warning" (S05AG) som gir det sorte feltet nederst på speilene.

(Dette utstyret krever avblendbare innvendig/utvendig speil (430/431))

Ved å velge dette utstyret i BMWs "Bygg din BMW" (konfigurator) så viser bildet der dette sorte feltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biler som har automatisk avblendbare speil har det sorte feltet i bunn.

Jeg får ikke dette helt til å stemme når jeg kikker på biler på finn.no

Denne feks. har automatisk avblendbare innvendig/utvendig speil (430), men denne har ikke det sorte feltet nederst på speilene: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36744438

Det ser ut til å være utstyret "Lane Change Warning" (S05AG) som gir det sorte feltet nederst på speilene.

(Dette utstyret krever avblendbare innvendig/utvendig speil (430/431))

Ved å velge dette utstyret i BMWs "Bygg din BMW" (konfigurator) så viser bildet der dette sorte feltet.

På tidligere årsmodeller av F10/F11 holdt det med å krysse av for 430/431 aut. avblendbare speil, men det gjør det ikke for 12/13 modellene. Nå er det altså 5AG Lane Change Warning og/eller 5DL Surround View som må krysses av for at det nedre feltet skal være sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Har hatt 4 kosedager i garasjen med bilpleie på programmet. Den skal snart byttes ut med storebroren, så har dere litt for tykk lommebok kan dere ta kontakt. Kommer annonse i neste uke tenker eg :-)

Noen bilder:

IMG_0422.JPG

IMG_0424_2.JPG

IMG_0433.JPG

IMG_0434_1.JPG

IMG_3805.JPG

IMG_0437.JPG

IMG_0446.JPG

IMG_0431_1.JPG

IMG_0452_2.JPG

IMG_0375_1.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...