Gå til innhold

Arne sin BMW F11 535d

ArneR.
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk finbesøk fra Haugesund i dag. m-blå tok turen med sin F11. Kjekt å få slikt besøk. Han fikk seg en prøvetur og eg fikk testet hans. Internettet i bilen min fiksa han og!!

Måtte jo ta noen bilder:

2xf11s.jpg

bmw%20f11.jpg

f11.jpg

2xf11.jpg

Hei.

Flotte biler!

Hvorfor en speilene på den ene bilen helt hvite, mens de på den andre er svart nederst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 355
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er en liten detalj til som er forskjellig, bortsett fra eksosen, og det er at håndtakene på m-blå sin er helt hvite. Min har lyspakken og da er det en krommlist midt på håndtaket. Irriterende for min del, men de skal lakkeres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Arne,

Hvor får du lakkert krommlistene på håndtaket ?

Jeg har også disse i krom, og skulle veldig gjerne fått de lakkert også.

Er de enkle å få vippet av uten noen risk for skader?

Eller er disse å finne noen plass i verden ferdig lakkert, slik at de bare kan byttes ut ?

Blir spennende å se bilder av ny felgene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk eg programmert vekk den sykt irriterende setebeltealarmen på 5 serien. Vil bestemme selv når eg skal bruke bilbelte. Det var den første F11 de tok, men det var veldig lett og de brukte ikke mer enn 30 min. Da tok de alarmen på begge framsetene. Bestilte time til 1 serien i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk eg programmert vekk den sykt irriterende setebeltealarmen på 5 serien. Vil bestemme selv når eg skal bruke bilbelte. Det var den første F11 de tok, men det var veldig lett og de brukte ikke mer enn 30 min. Da tok de alarmen på begge framsetene. Bestilte time til 1 serien i samme slengen.

Hvem gjorde dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig sommerhjulene på plass. 21" Forged1 seven mesh. Et elendig vær så får ta noen bedre bilder når bilen er helt ren og sola titter frem. Men bilen var herlig å kjøre og den føles fortsatt som en gammel cadillac i comfort mode. Kunne muligens vært en smule lavere, men den skal brukes også. Og det skal karbon på både framme og bak.

IMG_9715_1.JPG

IMG_9716_1.JPG

IMG_9719.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...