mtellnes Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Fikk finbesøk fra Haugesund i dag. m-blå tok turen med sin F11. Kjekt å få slikt besøk. Han fikk seg en prøvetur og eg fikk testet hans. Internettet i bilen min fiksa han og!!Måtte jo ta noen bilder: Hei. Flotte biler! Hvorfor en speilene på den ene bilen helt hvite, mens de på den andre er svart nederst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Biler som har automatisk avblendbare speil har det sorte feltet i bunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Det er en liten detalj til som er forskjellig, bortsett fra eksosen, og det er at håndtakene på m-blå sin er helt hvite. Min har lyspakken og da er det en krommlist midt på håndtaket. Irriterende for min del, men de skal lakkeres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potters Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Hei Arne, Hvor får du lakkert krommlistene på håndtaket ? Jeg har også disse i krom, og skulle veldig gjerne fått de lakkert også. Er de enkle å få vippet av uten noen risk for skader? Eller er disse å finne noen plass i verden ferdig lakkert, slik at de bare kan byttes ut ? Blir spennende å se bilder av ny felgene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 De må demonteres og lakkeres. Her står det litt om det. Ikke en jobb eg gleder meg til men krommen må vekk. Eg lakker de selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 I dag fikk eg programmert vekk den sykt irriterende setebeltealarmen på 5 serien. Vil bestemme selv når eg skal bruke bilbelte. Det var den første F11 de tok, men det var veldig lett og de brukte ikke mer enn 30 min. Da tok de alarmen på begge framsetene. Bestilte time til 1 serien i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Har fått sommerdekka no. Forhåpentligvis har eg hjula i morra. Gleder meg noe sinnsykt til å få de på bilen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 I dag fikk eg programmert vekk den sykt irriterende setebeltealarmen på 5 serien. Vil bestemme selv når eg skal bruke bilbelte. Det var den første F11 de tok, men det var veldig lett og de brukte ikke mer enn 30 min. Da tok de alarmen på begge framsetene. Bestilte time til 1 serien i samme slengen. Hvem gjorde dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Kvål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Da var endelig sommerhjulene på plass. 21" Forged1 seven mesh. Et elendig vær så får ta noen bedre bilder når bilen er helt ren og sola titter frem. Men bilen var herlig å kjøre og den føles fortsatt som en gammel cadillac i comfort mode. Kunne muligens vært en smule lavere, men den skal brukes også. Og det skal karbon på både framme og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Grattis med råflotte felger. Men jeg ser for meg at de vil kreve endel jobb å holde rene her på vestlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 sikle sikle sikle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Grattis med råflotte felger. Men jeg ser for meg at de vil kreve endel jobb å holde rene her på vestlandet. Bilene mine rekker sjeldent å bli skitne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Dæven døtte, dette ble flott! Hvor mye har du senket bilen, på hvilket understell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Takk takk Caaatoooooooooo. Eg har senket den 25mm med Ac Schnitzer. M sport med EDC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå