Gå til innhold

johns f30

johnja
 Share

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg vet så er det vel ikke noen fler i norge akkurat nå i hvertfall.

nydelig bil forresten. Kjenner jeg er bare bitte litte granne missunnelig på denne altså. Er virkelig drømmebil.

Godt mulig det er eneste, fikk bilde av en kompis for en tid tilbake og det var av en activehybrid, så vil vel tro at BMW Norge bestiller det nå i stedet for en "vanlig" 335i siden det er det nye "kule".

Her er bildet jeg fikk

w73iny4q807yiiyp898t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du "strammer" også opp styringen, trykker man seg til sport modus når man er i sving, kjenner man veldig godt at styringen blir mer kontant.

Det stemmer, men dette kommer ikke av adaptivt understell. Det er standard på alle de nye 3 seriene. Men med adaptivt understell gjør man bilen stivere ved å kjøre i sport-modus i tillegg til den "oppstrammingen" av styringen som er på alle 3 seriene (F30/F31)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du "strammer" også opp styringen, trykker man seg til sport modus når man er i sving, kjenner man veldig godt at styringen blir mer kontant.

Det stemmer, men dette kommer ikke av adaptivt understell. Det er standard på alle de nye 3 seriene. Men med adaptivt understell gjør man bilen stivere ved å kjøre i sport-modus i tillegg til den "oppstrammingen" av styringen som er på alle 3 seriene (F30/F31)

Ja det var en feil. Men det er vel ikke standard på nye 3 serien, dette er vel i forbindelse med aktiv styring, som er ekstrautstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da ikke tro det er standard på alle biler? ser ikke at "ho bæstmor" på 80 skal ha bruk for det? :P

Det var vel kun for M5 på e39 såvidt jeg vet, så da har det virkelig skjedd store ting på den fronten siden e39'n så dagens lys :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var en feil. Men det er vel ikke standard på nye 3 serien, dette er vel i forbindelse med aktiv styring, som er ekstrautstyr.

Ut og trykke på denne knappen i sving jeg nå da, for å sjekke.. Om jeg ikke kommer tilbake virker det sikkert ikke...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg nok skuffe deg, går en mørk blå F30 335I her i byen. Har sett en rød en i Oslo samt en rød jeg kjørte bak for ikke lenge siden på E18 mot Kr Sand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg nok skuffe deg, går en mørk blå F30 335I her i byen. Har sett en rød en i Oslo samt en rød jeg kjørte bak for ikke lenge siden på E18 mot Kr Sand.

Hehe, jeg blir nok ikke skuffet for det, skjønner ikke helt hvorfor jeg skulle bli det.

Ellers når det gjelder det med styring, og "oppstrammingen" av den, så er ikke det standard. Men knappen i midtkonsollen der du kan veksle mellom spareprogram, dynamic, sport og sport+ er der på alle, forskjellen ar at på biler uten edc understell og aktiv styring, er det kun gassrespons og dtc du gjør noe med.

l1ykjaeicj68mjkumzic.jpg

7e110fu10d3ibt0hi1mi.jpg

På det øverste bildet er det endret karakteristikk på motor og chassie, nedre bilde kun motor.

Biler uten edc har kun endring av motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for veldig informative svar johnja!

Har du forresten noe ekstra USB / Bluetooth opplegg..?

Ser du kan legge til så mye ditt og datt når det kommer til dette..

Skal ha Navi pro og da er vel Bluetooth handsfree og USB kontakt standard..?

Leide en F30 320d i Spania i sommer, den var etter hva jeg kunne se veldig enkel,

kunne hvertfall der spille musikk fra min iphone 3GS.. Den viste også albumcover da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jammen ikke sikker på om det kommer i kombinasjon med navi proff, det må du sjekke. Mener jeg har bet ekstra for dette på de siste bilene. Det koster uansett ikke så mange kronene.

Legger ved et uklart bilde, men jeg syns vmr felgene blir bedre og bedre

cxjbvl8208pc5eblhetq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser grisebra ut med de felgene, hadde ikke stresset med noe annet!

Mulig du har nevnt det et annet sted her, men kan jeg spørre hva du ga for felgene, komplett..?

Prøvde en F31 idag forresten, den overbeviser stort + at bagasjen og baksete funket bra nok for oss med en 1-åring..

Begge BMW selgerne mente at adaptivt understell ikke var noe vits (?!), men jeg får vel heller stole på

de som har det selv..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...