S.Hafsmo Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Skulle jeg kommentert noe, måtte det være sotede sideruter bak. I mitt hode er (/var?) dette forbeholdt Opel Ascona og tilsvarende. Får ihvertfall råneassosiasjoner av det. Ellers ser jo bilen helt fantastisk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Ser grisebra ut med de felgene, hadde ikke stresset med noe annet!Mulig du har nevnt det et annet sted her, men kan jeg spørre hva du ga for felgene, komplett..? Prøvde en F31 idag forresten, den overbeviser stort + at bagasjen og baksete funket bra nok for oss med en 1-åring.. Begge BMW selgerne mente at adaptivt understell ikke var noe vits (?!), men jeg får vel heller stole på de som har det selv..? Adaptivt understell er jeg ikke i tvil om at jeg også kommer til å ha på min neste BMW. Felgene ga jeg 8' for, men De er brukte. Plassen i baksetet er overraskende, det er ikke mye bedre plass i femmern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Helt rå bil du har, blir spennende med m-pakke! Spent på å høre hvordan disse bilene fungerer på vinter-føre jeg Burde takle det rimelig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 F30 335i er jo en ekte entusiastbil, vanskelig å ikke like denne! Kos deg med denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Vinterhjul og spoilert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Meget pent John! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Dårlig gjort at den er like tøff om vintern som sommern lekkert ble det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Takk, henter ferdig lakkert M pakke i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Ble jo like pent med vinterhjul! Grattis med yberfeit 3er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Meget delikate vinterhjul, John. Er det 19"? Hva slags dekk benytter du deg av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Det er 19" originalfelger, dekkene er nokian med pigg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Kult vinter setup. Antar du har 235/35/19 Hakka 7 piggdekk. Hadde gjort seg med spacere bak med den senken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Stilren og pen, selv med vinterhjul. Det liker vi! Gleder meg til du får på M-sport fangerne. Da plasserer du virkelig prikken over i'en. Hvordan går det med gode gamle 540i'n? Støver den ned? Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Det skal på 10mm spacere bak, hadde det på den røde, det ble perfekt 540'n den er lagret for vintern, står tørt å fint. Det er liksom gromvogna det da.... Alpinaen har det ikke så værst den heller, men den skal få litt omsorg i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Så du var ute og lufta denne i snøstormen idag! Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå