bmwZ Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Denne har ikke jeg fått med meg übergrom F30, helt riktige mods og ikke minst den riktige motoren, selv om den kun har en turbo da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Takk for det, har sansen for z4'n din. Utrolig kledelige felger på den, noe jeg sliter med og finne til f30 Ellers så har jeg BMW med to turboer også............... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Hentet bilen etter fangerbytte, syns det ble bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 nå snakker vi, lystbegjæret øket veldig mye nå. Spør du meg, en av forumetsråeste biler, ligger helt oppe ved de 550d som er her. Har de glemt rondellen på fangeren foran? og rød I i 335i merket.Er det noe du har satt på eller er det noe i performancepakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Vunnet i lotto du eller? Du har jo/har hatt så sinnsykt mange gromme biler. Gratulerer med flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Sagt det før, og sier det igjen, MEGET kledelig John Du har det å gjøre ting riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpinwhite Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Lekkert! Hvordan går det på felgfronten - funnet noe til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 nå snakker vi, lystbegjæret øket veldig mye nå. Spør du meg, en av forumetsråeste biler, ligger helt oppe ved de 550d som er her. Har de glemt rondellen på fangeren foran? og rød I i 335i merket.Er det noe du har satt på eller er det noe i performancepakken? Takk, syns det ble bra ja. Emblemet i fronten var satt i rest, så det kommer etterhvert. Den røde i`n mekka jeg sjøl.... -Lekkert! Hvordan går det på felgfronten - funnet noe til sommeren?- Felger er vanskelig, har ikke funnet noe som jeg er fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Flott bil!! Tøfft med rød i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Riktig... Men hva med å prøve montert de gamle nyrene? Føler hele fronten forsvinner med sorte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Nå ble den helt riktig i mine øyne. M-Sport gjør vanvittig mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Jeg er ikke flink til og ta bilder Så fronten er ganske mye råere i virkeligheten. Kan nok hende jeg prøver med kromgrill, men ikke med det første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Her har det skjedd litt. Så sinnsyk rå ut nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Ser meget bra ut! Jeg prøvde en E92 335i med manuell på Mallorca en gang, det er et minne som sitter enda... Ellers må jeg si at jeg likte detaljen med rød "i" og klart du skal beholde sorte nyrer!!! BBS felger med rød senterkopp..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå