Walkabout Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Meget fin bil! Ville vurdert å foliere refleksene på bakfangeren, eventuelt lakkere den nederste delen av fangeren som er i plast i koksgrått, slik som f.eks. på F10/F11. Gjør seg med M-pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Enig med Raymond. Her er det er par karer som har gjort det med sin F30 og hekken får et mye bedre helhetsinntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Kanskje ikke så dumt og foliere refleksene, nedre del av fangeren(difusoren) er koksgrå, det syns bare ikke på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Det er en motor jeg gjerne skulle hatt i F10en min Hadde det ikke vært for staten skal ha foten og begge armene dine for denne motoren, så hadde jeg også valgt en slik motor. Vurderte litt å gå for en 328i i stedet for 320i, men jeg orker ikke å birdra mer penger til staten, de flår oss for disse ekstra hestekreftene, tragisk måte å lage avgiftsberegninger på. Jeg mener det som betyr noe, er det som kommer ut av eksosen, uavhengig av størrelse på motor. En 328i forurenser sikkert ikke mer enn min 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Liten oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Fortell fortell! Var det merkbart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Fortell fortell! Var det merkbart? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Har ikke prøvd enda. Venter på en kode......hmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Hva er det som er gjort? Jeg er ikke helt oppdatert på alt det nye performance opplegget, er den chip'et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Er vel chip og ny intercooler tror jeg. Var iallefall det på 320d, men kan så klart være anderledes på de "litt" større motorene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Fy fuck for en syk bilpark! The best of both worlds.. e34 og f30 Syke mann! Pengene tyter tydeligvis ut av ørene dine! Gromt! sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Prøvde disse på, men de kommer 1cm uttafor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Har du prøvd å jekke dem opp til hjulbuen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Ja, det er da de kommer litt mer ut, de ligger kan i kant på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Hva slags innpress er det på felgene og hvilken bredde? Er dette samme type som han med Z4 en innpå her? Race LS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå