S. Gunstad Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Da har tilbehørsavdeling i BMW M GmbH kommet med litt ekstra ekstrautstyr til 1-, 3- og 5-serie. Mulig dette er repost, men uansett flott å kikke på. Kilde: http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... 18103.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 NYYYDELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Hva er greia med shelby-stripa? Skal den liksom dekke over for det mislykkede 1-serie designet? Leppestift på grisen.. En modell skal se bra ut uten masse styling og Automote-felger og striper... og det gjør ikke 1-serien. 3-serien synes jeg ser ganske bra ut. 5-serien er en dørgende kjedelig feit hval. E60 var mye mer interessant. Gode nyheter for oss som vurderer brukt Bare litt synd at 99% av E60`ene på finn er 520d.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Hva er greia med shelby-stripa? Skal den liksom dekke over for det mislykkede 1-serie designet? Leppestift på grisen.. Shelby-stripene liker jeg heller ikke, men dette er et hyggelig gjensyn med BMW´s gamle M-striper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Det er jeg enig i Fredrik. Men jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor de skal blande inn M i alt som ikke har med M å gjøre. Står bokstaven for Marketing i disse dager tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Ufffff det bildet av 3serie i farta , er bare skuffet for å ikke ha råd til en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 I jizzed... eneste som irriterer meg, (jeg likte faktisk stripa over bilen ) er den dumme stripa de har på toppen av rattet som i en racing bil. Hva skal man med den på gata?... Du veit vel når du kjører rett frem? ` Hvis noen har en god forklaring på hvorfor man har den så er jeg lutter øre altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Det er jeg enig i Fredrik. Men jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor de skal blande inn M i alt som ikke har med M å gjøre.Står bokstaven for Marketing i disse dager tro? Den med M-stripene er vel en M3 da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Da er det greit, hvis det er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Hva er greia med shelby-stripa? Skal den liksom dekke over for det mislykkede 1-serie designet? Leppestift på grisen..En modell skal se bra ut uten masse styling og Automote-felger og striper... og det gjør ikke 1-serien. 3-serien synes jeg ser ganske bra ut. 5-serien er en dørgende kjedelig feit hval. E60 var mye mer interessant. Gode nyheter for oss som vurderer brukt Bare litt synd at 99% av E60`ene på finn er 520d.. Det er pga du bor i Norge www.mobile.de finner du omtrent ikke noe under 530 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Og hvor mye skal Johnsen ha for å tolle dem inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Og hvor mye skal Johnsen ha for å tolle dem inn? Det sa jeg ingenting om Nå må du ikke tenke så negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Synes dette så riktig så bra ut jeg, enig i at de stripene kan droppes men ellers så var det helt topp. F30en var bare griselekker, samme med F10 Artig at de bruker de kjente M-stripene på den M3en, disse blir brukt alt for lite i dag synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Enig i at 1-serien er noe spesiell, men 5-serien, den er nydelig. Nå er det jo kommet en M135i Concept som, etter mitt syn, ser lovende ut: ... men rompa er litt mye polo Har ikke sett den med egne øyne ennå, men det virker som det må en viss modningstid til før jeg er heeelt komfortabel med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Jezzes.. Hva er galt med M-Light? Det betyr at "vanlig" mann i gata kan få følelse av deler med M-konseptet uten å måtte "punge" ut for full M-pakke. Den har vel alltid vært tilgjengelig, men bare vært ett "kryss" på lista, uten noen form form for "oppblåsning". Se på SI utgavene av E90 320, det er jo egentlig samme konseptet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå