///Mysild Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Det lange dekselet som ligger langs huset. det som ser ut som det har utforminen til x-brace i framkant. Er det faktisk dekselet som går under motor og girkasse? Har aldri sett det på en eneste E36 tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Det lange dekselet som ligger langs huset. det som ser ut som det har utforminen til x-brace i framkant. Er det faktisk dekselet som går under motor og girkasse? Har aldri sett det på en eneste E36 tror jeg... Stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 fin bil ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Utrolig flott skruplass i tillegg til dyktig arbeid, dette liker vi og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Utrolig flott skruplass i tillegg til dyktig arbeid, dette liker vi og se Takker, men det kunne vert litt større. Er ikke mere en 35m2 garasje (utv mål) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Heftig denna får vel den samme vinterbehandlingen som GT'en fikk eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Heftig denna får vel den samme vinterbehandlingen som GT'en fikk eller ? Det blir noe slikt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Da har det kommet en del deler fra KOED, og har handlet litt oljer på mekonomen (Har grei rabatt der) Hadde lekkasje i diffen, så her måtte pakningen på inngående aksling byttes. Å for å komme til her, så måtte jeg ned med mellomakslingen, så da kunne jeg likesågodt vaske den ren, og gi den et lag med Swissvax Autobahn voks Å nå har jeg også god plass til å komme til å skifte deler i giroverføringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 jeg vil også ha skinnende ren bil under! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Lure på ka sykdom fastlegen hadde diagnosert deg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Gnager meg hver gang jeg kjører og tenker på hvor skitten mellomakslingen min er. Men stå på, tøft med så dønn strøken bil som du får til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Hvor lenge vil autobahn voksen ligge på mellomakslingen? Er det verdt det? Spør av ren nysjerrighet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Dette er god stemning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Hvor lenge vil autobahn voksen ligge på mellomakslingen? Er det verdt det? Spør av ren nysjerrighet:) Den vil nok ligge ganske lenge, ettersom meste delen av mellomakslingen ligger sjult oppunder varmeskjoldet, og ikke er serlig eksponert for elementene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Når eg ser at du polerer mellomakslingen din og deretter ser bilde av diffen din. Då forstår eg at du har noe å gjøre på fremover hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå