Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lange dekselet som ligger langs huset. det som ser ut som det har utforminen til x-brace i framkant. Er det faktisk dekselet som går under motor og girkasse? Har aldri sett det på en eneste E36 tror jeg...

Skrevet
Det lange dekselet som ligger langs huset. det som ser ut som det har utforminen til x-brace i framkant. Er det faktisk dekselet som går under motor og girkasse? Har aldri sett det på en eneste E36 tror jeg...

Stemmer det.

Skrevet
Utrolig flott skruplass i tillegg til dyktig arbeid, dette liker vi og se :D

Takker, men det kunne vert litt større. Er ikke mere en 35m2 garasje (utv mål)

Skrevet

Da har det kommet en del deler fra KOED, og har handlet litt oljer på mekonomen (Har grei rabatt der)

tn_IMG_1180.JPG

Hadde lekkasje i diffen, så her måtte pakningen på inngående aksling byttes.

tn_IMG_1177_1.JPG

Å for å komme til her, så måtte jeg ned med mellomakslingen, så da kunne jeg likesågodt vaske den ren, og gi den et lag med Swissvax Autobahn voks

tn_IMG_1179_1.JPG

Å nå har jeg også god plass til å komme til å skifte deler i giroverføringen

tn_IMG_1178.JPG

Skrevet

Gnager meg hver gang jeg kjører og tenker på hvor skitten mellomakslingen min er.

Men stå på, tøft med så dønn strøken bil som du får til slutt!

Skrevet
Hvor lenge vil autobahn voksen ligge på mellomakslingen? Er det verdt det?

Spør av ren nysjerrighet:)

Den vil nok ligge ganske lenge, ettersom meste delen av mellomakslingen ligger sjult oppunder varmeskjoldet, og ikke er serlig eksponert for elementene.

Skrevet

Når eg ser at du polerer mellomakslingen din og deretter ser bilde av diffen din. Då forstår eg at du har noe å gjøre på fremover hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...