Øyvind L. Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Du må jo sette på større reimhjul på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Du må jo sette på større reimhjul på den. Hvorfor da, da passer jo ikke reima Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Du må jo sette på større reimhjul på den. Hvorfor da, da passer jo ikke reima Mere effekt med større reimhjul. Ikke vits å bremse motoren for mye heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 mer effekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 [ Bilde ] Du som hadde det trekket på en m3 ja! husker jeg så det, og kjøpte et selv, storfornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 [ Bilde ] Du som hadde det trekket på en m3 ja! husker jeg så det, og kjøpte et selv, storfornøyd! E 3. trekket jeg har, har att på min tidligere E30 S3, og Lotus elise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 I dag var jeg å fikk ordnet litt med AC anlegget. Har hatt en liten lekkasje, så jeg skiftet et par o-ringer, og fylte på ny gass. Skulle også ha en 4-hjuls kontroll, men det var en litt kranglete bolt i bakstillingen, så det ble utsatt, og nye deler er bestilt fra Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 [ Bilde ] Du som hadde det trekket på en m3 ja! husker jeg så det, og kjøpte et selv, storfornøyd! E 3. trekket jeg har, har att på min tidligere E30 S3, og Lotus elise. Er det noe særlig med sånne trekk da? Vurderer å gå til innkjøp selv, men har lest forskjellige steder at man må styre unna. Fort gjort å få en liten urenhet under trekket som ligger å riper opp gjennom vinteren.. Skjønner at man må være nøye med vask før vinterlagring, men noe dritt finner jo fort veien på lakken igjen etter vask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Jeg har en ørliten mistanke om at denne bilen ikke har så mye skit i lakken før trekket blir lagt på.. Men ja, ellers er det jo helt sant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Hehehe, nei på akkurat denne bilen, så tipper jeg det går bra, men for min del som må kjøre 500 meter etter grusvei for å komme til lagringsplassen, så ser jeg for meg at det kan bli ugunstig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Du får ta en ONR-vask når du kommer frem da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Er nok en fordel at bilen er helt ren. Jeg vasker og tørker bilen, så blir den polert og vokset før trekket legges på, så er den klar til våren etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Moro og se hvor bra den her blir tatt vare på. Også er jo rød e36 m3 siklematriale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Er nok en fordel at bilen er helt ren. Jeg vasker og tørker bilen, så blir den polert og vokset før trekket legges på, så er den klar til våren etterpå. Som om du ikkje komme te å polere den nå te våren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Meget imponert over jobben du legger ned. Spes med tanke på at du tenker å bruke den på bane, da kan jo fort all jobb være over på minutter hvis man er uheldig. Eller at noen har laaaange fingre som på GTn. Får krysse fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå