Tom K Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Tja, hyggelige er de nok, men nå har bilen stått der i 14 dager snart og den er fortsatt ikke klar, mulig jeg får den før neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Da kan vel denne tråden stenges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 hva har skjedd her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Ble presset av veien i ca 50 km/t og traff en fjellknaus, var visst skader for over 100 000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 huff såpass ja. Det gikk bra med deg regner jeg med. Siden du skriver her. Bilen går jo alltids ann å erstatte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Uff så kjedelig :/ får håpe du får klekkelig med erstatning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 erstatningen dekker ikke engang det jeg har i gjeld på bilen så det er ikke mye å rope hurra for, tusen takk til Nemi forsikring som gjerne tar godt betalt men ikke akkurat er lett å ha med å gjøre når de må betale, en mnd siden skaden og oppgjøret har ennå ikke kommet, alle er på ferie eller er opptatt på en eller annen måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Har du prøvd å klage på summen? Har vært borti det flere ganger med bekjente, de får først erstatning som ikke er i nærheten av de de har betalt. Så ringer dem og tar en ordentlig prat, forkalerer denne er verdt mer, jeg er uenig i vurderingen osv, så har det ordna seg. Riktignok har ingen vært i nemi da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Ser ut til at det ordner seg nå, etter mye mas på mail og tlf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå